Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Jungheinrich a încheiat cu succes trimestrul al 3-lea, consolidează implementarea strategiei 2025+ şi a anunțat achiziția companiei arculus

Jungheinrich a obținut rezultate foarte bune în primele trei trimestre ale anului financiar 2021. Chiar și în contextul pandemiei și a tensiunilor din lanțurile de aprovizionare la nivel global, Grupul a reușit să își crească principalele cifre financiare, în unele cazuri semnificativ, în comparație cu 2020. Comenzile primite după nouă luni au depășit cu 31% cifrele anului precedent, ajungând la 3,58 miliarde de euro, iar veniturile grupului au crescut la 3,02 miliarde de euro.

Într-o piață cu un mediu în continuare dificil, EBIT s-a îmbunătățit semnificativ, cu 72%, ajungând la 258,4 milioane de euro. Rentabilitatea EBIT a crescut la 8,6%. Creditul net s-a ridicat la 295 de milioane de euro pe 30 septembrie 2021. Comenzile în stoc la Jungheinrich AG erau de 1,43 de miliarde de euro la data bilanțului și au fost astfel cu 71% mai mari decât în 2020. Ca urmare a acestei evoluții pozitive, Jungheinrich și-a majorat în octombrie prognoza privind comenzile primite și veniturile pentru întregul an 2021.

Dr. Lars Brzoska, CEO Jungheinrich AG: „Am reușit în mare măsură să evităm blocajele de producție prin gestionarea țintită și la timp a lanțurilor noastre de aprovizionare. Aceasta este o realizare majoră și aș dori să le mulțumesc tuturor angajaților, partenerilor și furnizorilor pentru că au făcut-o posibilă. Vom continua să implementăm pe deplin măsurile pentru a asigura capacitatea Jungheinrich de a livra.

Rezultatul bun și comenzile solide aflate în stoc ne oferă un avânt pentru dezvoltarea în continuare a afacerilor și pentru consolidarea implementării Strategiei noastre 2025+.“

Jungheinrich şi-a revizuit și ajustat obiectivele Strategiei 2025+, pe baza așteptărilor actualizate pentru următorii ani. Astfel, conform noii prognoze se așteaptă acum ca veniturile Grupului să crească organic până la 5,5 miliarde de euro (anterior: 4,6 miliarde de euro), obiectivul de rentabilitate a vânzărilor EBIT să se situeze într-un interval cuprins între 8 şi 10% (anterior: >8%), iar noul indicator cheie de performanță ROCE să atingă o valoare de 21-25%. Se preconizează că EBIT per angajat va fi de aproximativ 23.000 de euro.

O serie de proiecte și măsuri din cadrul Strategiei 2025+ au fost inițiate în întreaga lume în anul în curs, iar unele au fost deja aplicate în totalitate.

Automatizarea este esențială pentru creșterea viitoare a companiei Jungheinrich. Având în vedere acest lucru, în al patrulea trimestru al 2021, grupul a achiziționat arculus GmbH, o companie dezvoltatoare de tehnologie cu sediul în München, care activează în sectorul roboților mobili autonomi (AMR). arculus se concentrează pe roboți mobili autonomi, transportoare modulare și soluții software pentru automatizarea mobilă. Printre clienții arculus se numără numeroși producători auto renumiți și clienți industriali din diverse alte sectoare. Prin achiziția arculus, Jungheinrich şi-a crescut portofoliul de sisteme de automatizare, soluțiile hardware și software extrem de inovatoare în sectorul roboților mobili autonomi, aflat în creștere rapidă.

Prin intermediul sistemului de software management al arculus, recunoscut la IFOY Award 2021, flotele de echipamente automatizate (AGV) și roboții mobili autonomi (AMR) de la orice producător pot fi operate prin interfața VDA 5050.

Prin proiectul „New IT Plant“, Jungheinrich a creat o fundație cloud hibridă în cadrul domeniului de acțiune al digitalizării, care interconectează în continuare oamenii, mașinile și software-ul din întreaga lume pentru a face posibile noi modele de afaceri cu valoare adăugată. În același timp, sistemul digital de gestionare a flotei „Jungheinrich FMS“ a fost extins continuu în 2021. Gestionarea centrală, digitală a flotelor, inclusiv gestionarea accesului, evaluarea detaliată a orelor de funcționare și a costurilor și înregistrarea detaliată a șocurilor, oferă operatorilor avantaje semnificative în ceea ce privește programarea resurselor, întreținerea și disponibilitatea echipamentelor.

Noile module le oferă clienților câștiguri suplimentare în materie de productivitate, interfețe de utilizare prietenoase și posibilitatea de gestionare proactivă a situațiilor critice.

Mobilitatea electrică este specializarea principală a Jungheinrich. Ca parte a Strategiei 2025+, Grupul își extinde poziția de lider în domeniul sistemelor energetice. Noua generație de echipamente cu o baterie litiu-ion integrată constituie o parte esențială a orientării strategice din acest domeniu. În 2021, Jungheinrich a introdus pe piață încă două noi utilaje cu acest concept de baterie. Ambele transpalete electrice sunt semnificativ mai scurte decât modelele anterioare datorită acestei integrări inteligente a bateriei. Acest lucru le conferă o agilitate și o manevrabilitate deosebită în timpul operării și asigură precizia chiar și în cele mai înguste spații. De asemenea, creează un spațiu de depozitare suplimentar valoros. Pe lângă aceste dimensiuni compacte de top în industrie, sunt și cele mai confortabile și mai sigure utilaje din clasa lor.

Activitățile din cadrul programului DEEP, care vizează continuarea transformării digitale și creșterea eficienței Grupului, în 2021 au inclus finalizarea analizei as-is, inclusiv definirea structurii IT țintă. Pentru a crește în continuare centrarea pe client, au fost demarate proiecte de implementare, în special dezvoltarea unui nou sistem ERP.

Articole similare

Ad