Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Jungheinrich intra direct pe piata romaneasca din ianuarie 2016

Dupa o prezenta de 17 ani pe piata romaneasca prin partenerul sau Wylze Logistik, Jungheinrich a decis sa preia operatiunile din tara noastra, incepand cu ianuarie 2016.
„Piata de stivuitoare din Romania s-a dezvoltat foarte bine in ultimii ani si se apropie de nivelul de dinainte de criza. Evolutia pozitiva a volumelor de vanzari, dar si faptul ca ceilalti competitori sunt deja prezenti direct in piata, ne-a determinat sa luam decizia de a face si noi acest pas. Discutiile au inceput in februarie 2015 si s-au concretizat spre finalul anului“, a declarat Christian Erlach, vice-presedinte de vanzari Jungheinrich pe Europa de Sud-Est, Africa de Sud si America de Sud.
 

Jungheinrich este deja prezent direct in Ungaria, Cehia si Slovacia, iar cumpararea business-ului din Romania este o consecinta naturala a dezvoltarii pietei.
Pentru clientii Jungheinrich din Romania este important de stiut ca toate angajamentele si contractele Wylze Logistik vor continua in aceleasi conditii, fiind transferate catre Jungheinrich Romania. „Speram ca toti clientii vor face trecerea catre noua entitate, mai ales ca de acum incolo de deschid oportunitati noi in ceea ce priveste serviciile pe care le oferim. Cu toate ca serviciile oferite de Wylze erau la un nivel de calitate ridicat, apartenenta la un grup mare asigura, spre exemplu, implementarea de sisteme performante de comunicare, livrari chiar mai rapide (peste noapte) de piese de schimb si, implicit, timpi prompti de reactie ai echipelor de service“, a mai explicat Erlach.
Jungheinrich ofera si servicii de finantare foarte avantajoase, care vor putea fi accesate de clientii din Romania. In plus, flota de echipamente demo va fi diversificata, pe langa modelele cele mai solicitate urmand sa fie aduse si utilaje mai specializate.
2016 va reprezenta un an de tranzitie, in care unul dintre obiectivele principale este cresterea si dezvoltarea organizatiei, atat din punct de vedere al retelei de vanzari, cat si de service. In ce fel se va face concret acest lucru urmeaza sa se comunice ulterior. De asemenea, se doreste mentinerea nivelului de vanzari din 2015 si cota de piata de aproximativ 20%.

Articole similare

Ad