AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Kamaz incepe cu dreptul raliul Dakar 2014


Pe 5 ianuarie s-a dat startul editiei din acest an a raliului Dakar, care presupune un total de circa 5.000 km, traversarea a trei tari (Argentina, Bolivia si Chile) si cinci curse speciale pe trasee total diferite pentru motociclete si ATV-uri, pe de o parte, si autoturisme si camioane, pe de alta parte, adica circa 2.000 km distincti in functie de categoria de concurs. Avantajul acestei separari este ca sporeste nu doar spectaculozitatea fiecarei competitii – prin faptul ca li se ofera tuturor vehiculelor posibilitatea de a evolua pe suprafete unde se „exprima“ cel mai bine – ci si siguranta participantilor, prin evitarea unor depasiri dificile – mai ales ca multe trasee speciale sunt in primele etape, cand numarul concurentilor este inca foarte mare.
 

In competitia dedicata camioanelor s-au inscris 76 de echipaje.
Prima etapa s-a desfasurat duminica, 5 ianuarie, de la Rosario la San Luis, in regiunea Cordoba, traseu cu 629 km de legatura si 180 km de cursa speciala, ce include piste care necesita vigilenta maxima.
Victoria a revenit echipajului Kamaz condus de Ayrat Mardeev, vicecampionul din 2013, urmat de Loprais (Tatra), la 10 secunde distanta, Van Vliet (MAN) si De Rooy (Iveco). Invingatorul din 2013, Eduard Nikolaev (Kamaz) a ocupat dupa prima etapa a cincea pozitie, la patru minute de lider, in conditiile in care, insa, asa cum ne amintim de anul trecut, acesta nu a stralucit in niciuna din etape, dar s-a remarcat printr-un comportament constant si prin… mai mult noroc si mai putine probleme tehnice decat unii adversari.

Articole similare

Ad
Ad