Katrin Adt s-a alăturat Grupului Renault în calitate de CEO al mărcii Dacia, înlocuindu-l pe Denis Le Vot, care părăsește compania. Katrin Adt, anterior vicepreședinte al mărcii Mercedes, va face parte, de asemenea, din echipa de conducere a Grupului. În noua structură organizațională, Katrin Adt îi va raporta lui Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group.
„Sub conducerea lui Denis, marca Dacia a devenit un brand puternic, cu o gamă atractivă de modele, reușind să atragă o bază de clienți tot mai largă. În numele Renault Group, doresc să-i mulțumesc lui Denis pentru toate realizările sale de-a lungul anilor. Îi urez bun venit lui Katrin Adt, a cărei experiență vastă în industria auto va reprezenta un atu esențial pentru Dacia.”, a menționat François Provost, CEO al Renault Group.
„Suntem încântați să o primim pe Katrin Adt în fruntea mărcii Dacia. Cunoștințele sale solide și expertiza în dezvoltarea afacerilor ne vor permite să continuăm dinamica pozitivă a brandului și, mai ales, să abordăm împreună următoarea provocare: electrificarea gamei de produse «în stilul Dacia». Acum, odată ce marca este ferm poziționată pe podiumul pieței europene de retail, ne revine responsabilitatea de a o transforma într-un nou reper în domeniul vehiculelor electrificate.”, a precizat Fabrice Cambolive, Chief Growth Officer al Renault Group.
În prezent, Dacia este recunoscută ca o marcă specializată în mobilitate accesibilă și își accelerează expansiunea, în special prin lansarea Bigster, un SUV de clasă C.
Cu aproape 26 de ani de experiență în industria auto, Katrin Adt a lucrat pentru Daimler și Mercedes-Benz. Cu o pregătire în domeniul juridic, a ocupat o varietate de funcții de conducere: CEO al mărcii Mercedes-Benz în Luxemburg, vicepreședinte al departamentului Dezvoltare Resurse Umane la Daimler, CEO al mărcii Smart și, ulterior, CEO al Mercedes-Benz Owned Retail Europe, iar recent a condus departamentul de Audit Corporativ la Mercedes-Benz. Cariera lui Katrin Adt s-a concentrat pe vânzări și retail, unde a coordonat mai multe transformări fundamentale, inclusiv tranziția mărcii Smart într-o marcă 100% electrică. De asemenea, este implicată activ în promovarea diversității și în mentoratul femeilor din domeniul tehnologiei.
„Sunt onorată să mă alătur Renault Group și să preiau conducerea mărcii Dacia. Este un privilegiu să contribui la scrierea următorului capitol din remarcabila poveste de succes a brandului, alături de o echipă excepțională. Astăzi ne aflăm într-un moment definitoriu – atât din punct de vedere tehnologic, cât și social – în relația noastră cu automobilul. Dacia a demonstrat constant relevanța abordării sale prin produse care răspund în mod autentic așteptărilor clienților. Mai mult decât un brand, Dacia reprezintă o viziune curajoasă, inteligentă și accesibilă asupra mobilității. Suntem acum pe deplin angajați, alături de toate echipele Dacia și ale Grupului, precum și de furnizorii, partenerii și dealerii noștri, pentru a duce mai departe această călătorie extraordinară. Cu energie, ambiție și urmărind un scop comun, vom continua să schimbăm regulile jocului și să oferim valoare reală clienților noștri.”, a declarat Katrin Adt, CEO al mărcii Dacia.










