
Kia a obținut premiul „Sustainability Disruptor of the Year” în cadrul competiției Newsweek Auto Disruptor 2025 din New York City, în semn de recunoaștere a parteneriatului cu proiectul internațional non-profit The Ocean Cleanup și inițiativa acesteia de a extrage plasticul colectat din oceanele lumii.
Premiul evidențiază angajamentul Kia față de sustenabilitatea mediului, sprijinul continuu pentru eforturile The Ocean Cleanup și folosirea plasticului reciclat în accesoriile Kia.
De la lansarea parteneriatului în 2022, Kia a contribuit cu resurse financiare, expertiză tehnică și asistență cu bunuri și servicii, inclusiv asistență logistică, de mobilitate și de cercetare, pentru a accelera scoaterea deșeurilor din plastic din ocean.
Până în prezent, parteneriatul a contribuit la eliminarea a peste un milion de kilograme de plastic din cea mai mare acumulare de deșeuri plutitoare din lume – Great Pacific Garbage Patch – poziționat între coasta de vest a SUA și Hawaii și care acoperă o suprafață de trei ori mai mare decât Franța.
„În ultimii trei ani, parteneriatul nostru cu The Ocean Cleanup a redus cantitatea de deșeuri de plastic din oceanele noastre. Această colaborare continuă să genereze soluții scalabile și de durată pentru căi navigabile mai curate, consolidând aprovizionarea responsabilă cu materiale a mărcii Kia și în același timp întărirea prezenței noastre dincolo de impactul de mediu global The Ocean Cleanup.”, a precizat Charles Ryu, Executive Vice President and Head of Kia’s Global Brand & CX Division al Kia.
„Sprijinul Kia în promovarea inițiativelor noastre de curățare a oceanelor marchează un pas esențial către atingerea obiectivului nostru mai larg de a elimina oceanele lumii de plastic. Acest parteneriat întruchipează puterea colaborării și inovației în abordarea poluării cu plastic. Lucrând îndeaproape cu Kia, putem contribui la progresul semnificativ în atingerea misiunii noastre de a restabili sănătatea oceanului pentru oameni și planetă.”, a declarat Julian Searle, Chief Development Officer al The Ocean Cleanup.
Prin combaterea poluării cu plastic la sursă, Kia și The Ocean Cleanup plănuiesc să își consolideze și mai mult angajamentul de a curăța oceanele lumii și de a urmări sustenabilitatea pe termen lung.
De asemenea, parteneriatul permanent al companiei Kia cu The Ocean Cleanup se aliniază cu obiectivele mai largi de sustenabilitate ale mărcii. Dincolo de operațiunile de curățare, vor continua să stimuleze inovația în reciclarea plasticului oceanic, susținând cercetarea și dezvoltarea care vizează integrarea materialelor reciclate în viitoarele soluții de mobilitate.