Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kilometrii pe gol și timpii de așteptare, principalele probleme din transport

Pulsul pieței de transport realizat de curând de Transporeon indică faptul că printre problemele care afectează cel mai mult activitatea se numără pierderile și ineficiența continue. Conform Institutului American de Cercetare în Transporturi (ATRI), companiile care dețin camioane au parcurs în 2019 peste 17 miliarde de mile, din care 20,1% erau pe gol, față de 16,6% în 2018. Cu un cost mediu/milă de 1,65 de dolari, companiile au cheltuit 5,64 de miliarde de dolari în 2019 pentru parcursul pe gol. Iar conform Eurostat, la fel, cele mai multe state UE au 15% din distanțe parcurse fără încărcătură în 2018 și 30%% în 2019.

Timpii de așteptare la încărcare/descărcare sunt și ei o mare problemă în Europa, așa cum reiese și dintr-un sondaj realizat de Vehco, un furnizor de soluții de management al flotei, care arată că peste jumătate dintre transportatorii chestionați au raportat că șoferii lor așteaptă trei ore sau mai mult pe săptămână, în medie, dintr-un program de 40 de ore/săptămână, iar 22% au spus că șoferii lor așteaptă peste cinci ore/săptămână. Conform unuia dintre transportatorii intervievați, dacă nu ar avea deloc timpi de așteptare ar economisi 10.000 de euro în fiecare lună. Expeditorii, transportatorii, brokerii și alte entități interesate din industria de transport pot depăși aceste probleme, în opinia Transporeon, dacă învață să gândească diferit de cum gândeau până acum, adică dacă nu se mai văd ca fragmente separate, ci ca părți ale unei rețele conectate.

Articole similare

Ad