Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Knorr-Bremse SfN concureaza la Trailer Innovation cu iTap, un sistem pentru controlul la distanta a functiilor remorcii

Pe o piata tehnologica ce se dezvolta rapid, iTAP este un produs unic si inovator care permite controlul de la distanta a functiunilor remorcii, independent de camion sau de ansamblul camion-remorca, utilizarea conexiunii WiFi aducand economii de tuburi, conectori sau cabluri.
Prin intermediul aplicatiilor de tip smartphone, functiuni precum ridicarea axei sau ridicarea/coborarea sasiului pot fi controlate din afara zonelor periculoase.
 

In timpul condusului, iTAP prezinta informatii in timp real privind, de exemplu, greutatea remorcii sau codurile de diagnosticare a erorilor (DTC). Acesta se deosebeste de solutiile existente prin faptul ca nu necesita vreo conexiune fizica sau vreo instalare de software pentru a accesa datele stocate continuu pe iTAP ECU in timpul operarii remorcii. Datele sunt periodic transferate prin intermediul unei retele virtuale intretinute de puncte de acces WiFi, ceea ce permite furnizorilor logistici si de mentenanta sa monitorizeze si sa diagnosticheze continuu performanta remorcii si a utilizarii acesteia.
Ca mod de functionare, aplicatia comunica prin wireless cu iTAP, care transmite comenzile de control via CAN Bus catre controlul franei si a suspensiei. iTAP ECU este montat pe sasiul remorcii si conectat printr-un cablu la modulul TEBS G”. Practic, iTAP ECU este interfata pentru o conexiune wireless cu un dispozitiv mobil cu aplicatia pe iTAP.
iTAP poate fi utilizat pe iPhone, iPad si iPod, ca si pe tablete si spartphone-uri cu sistem Android de operare, inmagazinand datele de pe EBS sau alti senzori, inclusiv ale unui accelerometru. Apoi, datele sunt transferate prin intermediul unei retele virtuale de puncte de acces WiFi, care include atat retele publice, cat si private, catre platforma FleetRemote unde datele sunt procesate si imbogatite pentru analize viitoare.

Articole similare

Ad