Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel a lansat doua semiremorci pentru transport de bobine din noua generatie Novum

Cargo Coil si Cargo Coil Rail, pentru transport de bobine, sunt primele modele din oferta Kögel care fac trecerea spre noua generatie NOVUM si pot fi deja comandate. Ele au acum un profil optimizat al cadrului exterior si caracteristici noi ale suprastructurii, sunt mai usor de personalizat, iar greutatea proprie este cu pana la 150 kg mai mica decat a predecesoarelor lor: 6.650 kg, respectiv 6.900 kg in echiparea standard.
Semiremorcile au cadru sudat robust, rezistent la torsiune, cu grinzi transversale pe intreaga latime, pentru incarcaturi mari si greutati concentrate intr-o singura parte a suprastructurii. Bobinele cu diametru de 900-2.100 mm si cu o incarcatura distribuita de maximum 30 t pot fi repartizate uniform pe un metru si jumatate din cuva standard de 7.200 mm.
 

Pentru ancorarea marfurilor sunt disponibile doua perechi de buzunare, dispuse standard in cuva, o pereche la capatul din fata al acesteia si una la circa 2,5 m distanta, pentru a sustine stalpii de fixare. Clientii mai pot opta pentru cinci sau opt perechi de buzunare in cuva, pentru opt perechi in cadrul exterior si pentru doua sau patru perechi pe peretele fata.
Stabilitatea semiremorcilor a fost sporita printr-o noua placa ce acopera partea din spate, si care este mai subtire, dar mai rezistenta, si prin noua consola pentru aer si iluminare de pe peretele frontal, care transfera fortele catre cadru de-a lungul barei laterale.
Noul profil exterior al cadrului creste mult accesibilitatea punctelor de prindere VarioFix, permitand fixarea incarcaturii pe cadrul exterior perforat VarioFix cu prelata inchisa.
Cele 13 perechi de inele de fixare din dotarea standard sunt acum disponibile cu carlige de prindere pe laterale, pentru o manevrare mai usoara a marfurilor, si au o forta de tractiune de 2,5 sau 4 t fiecare.
Grinzile integrate in cadru, protectia prelatei cu plasa din aramida si axele speciale cu design adaptat transportului pe calea ferata permit modelului Cargo Coil Rail sa fie folosit si pe tren, iar designul semiremorcii face ca ea sa poata fi incarcata pe cele mai intalnite tipuri de vagoane.
Cele doua modele sunt disponibile optional cu sistem de ancorare a marfii Kögel Coilfix, dar si cu alte tipuri de pachete de ancorare, cu echipament RoRo s.a.

Articole similare

Ad