Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel Port 45 Triplex castiga premiul pentru sustenabilitate acordat de revista Transport

Un juriu format din experti independenti, personalitati din afaceri, stiinte, asociatii si media, a recunoscut potentialul sasiului de semiremorca usoara cu extensie pe centru Port 45 Triplex, care are greutate proprie redusa in configuratia standard, de circa 4.450 kg, pentru un consum scazut de carburant si emisii mai mici de CO2 comparativ cu alte sasiuri cu care se pot transporta aceleasi tipuri de containere. Premiul a fost primit de Thomas Eschey, director general Kögel, si Michael Müller, proiectantul sasiului.

Port 45 Triplex are o masa proprie incepand de la 4.220 kg daca include dotari individuale ce reduc si mai mult greutatea standard, cum ar fi jantele si rezervoarele de aer comprimat din aluminiu. Astfel este posibila o sarcina utila teoretica de peste 36.780 kg, deci sasiul se preteaza la transportul containerelor ISO cu lungime de 20, 30, 40 si 45 de picioare si al containerelor High Cube de 40 si 45 de picioare. Greutatea proprie mai mica se datoreaza optimizarii la maximum a sasiului si perforarilor usoare ce asigura distribuirea optima a tensiunii. Noua extensie frontala care consta dintr-o singura parte, sustinuta de rulmenti cu role 4x, nu se remarca doar printr-o manevrare simpla, ci si prin faptul ca nu necesita un mecanism complex si costisitor. Consola usoara este protejata si incastrata in extensia frontala, ceea ce sporeste semnificativ spatiul liber din racordurile catre autotractor. Extensia centrala poate fi deplasata in patru pozitii diferite cu autotractorul, in functie de utilizarea vizata sau de containerul transportat. Pentru o durata de viata mai mare, extensia centrala a Port 45 Triplex este prevazuta cu un ghidaj ce necesita o intretinere redusa, dispus pe glisoare speciale din plastic, si doua role de extensie, ceea ce se aplica si pentru extensia spate, ce poate fi ajustata rapid cu ajutorul manivelei intr-una dintre cele sapte pozitii disponibile. Prin renuntarea la comanda pneumatica a extensiilor este necesar mai putin aer comprimat pentru operarea sasiului si astfel compresorul autotractorului functioneaza mai putin si economiseste combustibil, ceea ce reduce emisiile de CO2.
„Kögel a castigat de doua ori la rand premiul european pentru sustenabilitate in transporturi in categoria semiremorci, ceea ce demonstreaza ca suntem dedicati protectiei climei si sustenabilitatii”, declara Thomas Eschey.
Publicatia Transport a acordat pentru a cincea oara premiul european pentru sustenabilitate in transporturi.

Articole similare

Ad