Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel si-a redus productia

Josef Warmeling, directorul general Kögel Trailer GmbH, remarca faptul ca piata generala a semiremorcilor din Romania in 2019, precum si vanzarile Kögel au scazut, „dar cred ca va exista o crestere in 2020, o revenire, deoarece, din ce percep eu, in 2019 am atins nivelul de jos al buclei. Nu ne asteptam la cresterea vanzarilor la nivelul din 2018, dar va fi o crestere.“

Responsabile pentru cererea mai mica de semiremorci noi sunt situatia economica globala, criza soferilor, stocul mare de semiremorci, scaderea deja vizibila a industriei automobilelor si in special Intarzierea unei decizii privind Pachetul Mobilitate, „ un aspect extrem de important pe piata transporturilor si pentru clientii nostri. Dar cu siguranta vom lua o decizie in 2020 si vom merge Inainte, mai ales ca acum comisarul UE pentru transporturi este din Romania, Intelege bine situatia companiilor din est si poate va rezolva favorabil situatia pentru acestea, astfel incat in al doilea trimestru vanzarile noastre sa creasca, pentru a ajunge la un nivel normal in 2020 – estimare pe care o facem pe baza discutiilor pe care le am avut deja cu clientii.“
Daca pana de curand Kögel a livrat aproape exclusiv semiremorci cu prelata in Romania, celelalte patru game de produse sunt acum in centrul atentiei: dube (deoarece transportul securizat si curieratul – comertul electronic – merg tot mai bine), autobasculante (pentru ca piata constructiilor din Romania este interesanta), frigorifice si transport containere. Cu atat mai mult cu cat cererea de prelate a scazut brusc in timpul ultimei crize economice, dar s-a pastrat pentru celelalte game de produse in ceea ce priveste extinderea productiei spre alte tipuri de semiremorci, cum ar fi cele usoare, tot mai solicitate pentru distributie, Kögel nu este interesat, deoarece compania sora, Humbaur, propune modelele FlexBox.
Declinul pietei de semiremorci din Romania este la acelasi nivel ca in Europa, cu o medie de 35%, astfel incat productia din Burtenbach (Germania), principalul centru Kögel Trailer GmbH, a scazut semnificativ fata de anul trecut. Compania mai are fabrici si facilitati de productie in Ulm (Germania), Duingen (Germania), Chocen (Republica Ceha), Verona (Italia), Kampen (Olanda), Gallur, (Spania) si Moscova (Rusia).
La sfarsitul lui 2019, termenul de livrare a fost cu 6 8 saptamani mai mic decat in 2018, cand au fost mai multe comenzi. Directorul general Kögel considera insa ca aceasta nu este o criza, ci o recesiune care apare in mod natural dupa 10 ani de crestere continua in economiile europene.
„Acum e timpul sa ne consolidam afacerea ca sa nu intram in recesiune puternica, sa ne axam pe servicii cu valoare adaugata – finantare, semiremorci second-hand, piese de schimb si service, telematice – si sa fim tot mai profesionisti in 2019 principala noastra realizare a fost implementarea in unele tari a Kögel Financial, care din 2020 va fi disponibil si in Romania“, declara Josef Warmeling.
Pentru sisteme telematice, compania prefera sa lucreze cu parteneri – mai ales idem telematics, din cadrul BPW, lider de piata la aceasta categorie.

Articole similare

Ad