Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kumho Tire intră în forță pe piața din România

România este una dintre cele mai importante piețe de anvelope din Europa Centrală și de Est și cu un mare potențial de creștere, motiv pentru care producătorul global Kumho Tire a decis să fie reprezentat oficial aici, pentru a oferi un mai bun suport la nivel local distribuitorilor săi. Obiectivele principale sunt crearea unei fundații pentru asigurarea unei dezvoltări armonioase în viitor, susținerea locală a rețelei de distribuitori și creșterea vizibilității mărcii la nivel național. Despre strategia Kumho Tire pe piața românească, dar și despre avantajele anvelopelor sud-coreene pentru consumatorii din România, am discutat cu Bogdan Sandu, Country Manager Kumho Tire România.

Kumho Tire este unul dintre producătorii de anvelope de renume mondial, ce oferă echipare de prim montaj pentru numeroși constructori de autovehicule și de camioane din toată lumea. Produsele companiei sunt prezente în 180 de țări, iar anvelopele sale pentru autoturisme și autoutilitare sunt numărul 1 în Coreea de Sud, atât pe segmentul de primă echipare, cât și pe cel de înlocuire.

Tranzit: De când este prezent Kumho Tire pe piața din România? Cum ați decis să vă alăturați mărcii?

Bogdan Sandu: Kumho Tire este prezent pe piețele Europei Centrale și de Est de foarte mulți ani, Polonia și România devenind cele mai importante piețe de desfacere. Anul trecut compania a luat decizia de a susține în mod direct piața poloneză printr-un birou de reprezentare oficial, astfel ca anul acesta să facă același lucru și pentru piața românească. Avem deja o serie de distribuitori la nivel național, care activează prin reprezentanți de teren și livrări foarte rapide, zilnice sau chiar de mai multe ori pe zi. Toți aceștia oferă servicii de montaj și asistență tehnică pentru anvelopele de autoturisme, autoutilitare și camioane, direct sau indirect, prin intermediul rețelelor de service în franciză. Toate celelalte piețe din regiune rămân deservite în continuare prin distribuitori locali.

Cât despre mine, am decis să accept această provocare, deoarece cred cu tărie că este o oportunitate extraordinară de a populariza produsele unei marci de top în România și pentru că doresc să ofer excelentele beneficii ale produselor Kumho clienților noștri. Am 20 de ani de experiență în industria auto și aproape 14 ani în industria anvelopelor și doresc să mă perfecționez în continuare alături de Kumho Tire.

Cum se poziționează Kumho Tire din punct de vedere al gamei de produse și al ofertei comerciale?

Kumho Tire este recunoscut pentru echiparea din fabrică a numeroase mărci auto la nivel mondial. Prezența produselor noastre în topul furnizorilor de echipamente originale asigură consumatorii finali de calitatea, rezistența și randamentul lor kilometric superior. Deținem 8 game de produse pentru autoturisme și autoutilitare, diferențiate în funcție de aplicație și de specificațiile tehnice: Ecsta (gama sport), Solus (gama confort), EcoWing (gama economică), Wattrun (proiectate special pentru vehicule electrice), Crugen (on-road SUV), Road Venture (off-road SUV), WinterCraft (iarna) și PorTran (vehicule comerciale).

Dintre acestea, aș dori să amintesc gama PorTran de ultimă generație, dezvoltată special pentru utilitare, care include modele dedicate pentru vară și iarnă, KC-53 respectiv KW-51, precum și recentul model CX-11, pentru toate anotimpurile. Acesta din urmă se bucură de mare succes în rândul clienților cu flote de autoutilitare, fiind optimizat în special pentru mașini puternice și ușoare, cu focus pe randamentul kilometric crescut și durabilitate pe orice tip de suprafață, indiferent de sezon. Un alt parametru important pentru noi îl reprezintă cota de piață într-o continuă creștere a anvelopelor „all-season”. în general, clienții noștri sunt, pe lângă utilizatorii casnici, flotele companiilor din marile centre urbane, companiile de distribuție, curierat, logistică, transport de pasageri cu microbuze, și flotele de camioane, pentru care avem o gamă completă de produse foarte apreciate.

Care este strategia de piață pentru 2022?

Prin creșterea cu răbdare a cotei de piață în următorii ani, țelul nostru este de a constitui o prezență stabilă pentru și prin distribuitorii noștri, adevărați profesioniști, care înțeleg cât de importantă este capitalizarea companiilor în care activează și alături de care să oferim clienților români produsele noastre performante, cu un raport preț/kilometru foarte bun și cu un cost de operare extrem de competitiv pe întreaga durată de viață a anvelopelor.

Kumho Tire a fost înființat în 1960 în Coreea de Sud, iar în prezent deține 8 fabrici în toată lumea, 5 centre de dezvoltare – dintre care 3 în Europa – și 6 piste de testare a anvelopelor. 2020 a fost încheiat cu o cifră de afaceri de două miliarde de euro și cu peste 11.000 de angajați. Sediul pentru Europa al Kumho Tire este în Germania, iar piețele din Europa Centrală și de Est sunt coordonate de filiala sa din Austria.

Articole similare