Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La 1,90 m, niciun van nu e suficient de confortabil

Autoutilitara este folosita cu precadere la activitatea de distributie. Adresele de livrare sunt de obicei la distante mici unele de altele, in zone urbane inghesuite. Soferul trebuie sa urce si sa coboare de multe ori in/din vehicul pe parcursul unei zile de lucru. In cazul persoanelor inalte, imbracate si in haine de iarna, acest lucru poate fi o provocare.
Din perspectiva unui sofer de teste de 1,90 m inaltime, amplasarea mai joasa a scaunului soferului Toyota Proace a fost cea mai fericita alegere, deoarece a permis cea mai mare inaltime utila a cabinei. Se asigura astfel spatiu mai lejer la volan si acces facil la bord. 
In cazul Ford Transit Custom, al doilea clasat din punct de vedere al accesibilitatii, un aspect pozitiv sunt usile cu deschidere generoasa, care au permis o priza relativ usoara. Pozitia la condus, precum si amplasarea pedalelor sunt bune.
Volkswagen T6.1 a avut cel mai stramt spatiu in spatele volanului, avand in vedere amplasarea scaunului si optiunile de ajustare a pozitiei acestuia, a pedalelor si a volanului (de asemenea, reglabil), in timp ce Renault Trafic a fost al doilea din punct de vedere al dificultatii de a urca la bord, amplasarea volanului fiind mai buna decat la Volkswagen. 

Articole similare