Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La aniversarea a 10 ani in Romania, Hornbach anunta ca in 2018 va ataca online-ul

Hornbach Romania, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, aniverseaza zece ani de la intrarea pe piata din Romania. In aceasta perioada, compania a investit aprox. 145 de milioane de euro si a creat peste 730 de locuri de munca, iar planurile retailerului nu se opresc aici. “Suma a fost directionata catre achizitia de terenuri, construirea si dotarea celor sase magazine (Berceni – 2007, Militari – 2008, Brasov – 2009, Balotesti – 2010, Timisoara – 2012, Sibiu – 2015), cat si in construirea sediului central”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, directorul general al Hornbach Romania.
 

In acest moment, magazinele Hornbach se diferentiaza nu doar prin suprafata foarte mare a fiecarei locatii – aprox. 23.000 m2 fiecare, cu exceptia celei din Sibiu, care are 12.000 m2 – cat si prin sortimentul bogat. Astfel, pe rafturile magazinelor Hornbach pot fi gasite, mereu pe stoc, 60.000 de produse si alte 60.000 de articole sunt disponibile la comanda.
Pe langa crearea celor peste 730 de locuri de munca, atat in magazinele pe care le detine, cat si in sediul central, investitiile companiei in scolarizarile personalului nou angajat sau a celui deja existent in companie au depasit trei milioane de euro. Potrivit directorului general, Hornbach are o rata de fluctuatie a personalului sub 4%, mult mai mica fata de cea intalnita, in medie, in sectorul de retail din Romania. De asemenea, peste 59% dintre angajati se afla in companie de mai mult de trei ani si jumatate. „Suntem in prezent foarte multumiti de dezvoltarea regiunii. Cele sase magazine din Romania contribuie semnificativ la dezvoltarea concernului nostru, datorita unei cresteri puternice a cifrei de afaceri”, a declarat Albrecht Hornbach, Presedintele Consiliului de Administratie al Hornbach Management AG.
De la intrarea pe piata locala, pana in prezent, Hornbach a contribuit constant la evolutia segmentului DIY in Romania. “In 2007, piata de bricolaj era restransa din punct de vedere al sortimentului oferit si al numarului de magazine. Intre timp am asistat la o diversificare nu numai a locatiilor, ci si a sortimentului pus la dispozitie”, a subliniat Mugurel-Horia Rusu. De asemenea, potrivit afirmatiilor sale, in aceasta perioada clientii si-au schimbat perceptia cu privire la achizitia din magazinele de bricolaj si au inteles ca cele mai importante aspecte de luat in calcul sunt calitatea produselor si raportul corect pret – calitate.
In ceea ce priveste planurile de viitor ale Hornbach pe piata din Romania, compania vizeaza lansarea, in prima jumatate a lui 2018, a magazinului online. “Deja am infiintat in cadrul companiei un departament dedicat acestui proiect, fiind considerat extrem de important pentru dezvoltarea companiei in linie cu cerintele clientilor, care isi doresc sa aiba acces la produsele noastre direct de acasa, din fata calculatorului”, a subliniat directorul general. De asemenea, Hornbach isi doreste ca, prin magazinul online, sa acopere zone geografice in care compania nu este prezenta prin magazine fizice. “Platforma magazinului online din Romania este aceeasi ca si cea din Germania si va cuprinde o serie de functii interesante pentru clienti. Ne dorim ca prin acest proiect sa ajungem la cat mai multe persoane”, a incheiat Mugurel-Horia Rusu.

Articole similare

Ad