Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Livrările LTL ale AsstrA Express oferă mari oportunități clienților

Proverbul „munca în echipă face ca visul să funcționeze” întărește rezultatele unui studiu Deloitte care arată că lucrul în echipă ajută la reducerea timpului petrecut pentru sarcini și îmbunătățește productivitatea fiecărui angajat. Mai mult, în acest mod, calitatea muncii unui angajat este cu 73% mai mare decât atunci când lucrează singur.

Și în cazul grupului internațional AsstrA s-a dovedit că membrii echipei, care în mod natural au obiective și ambiții personale, lucrând împreună au putut răspunde mai eficient unor provocări neașteptate și situații de forță majoră. În martie 2020, un producător german de produse pentru îngrijirea pielii a început un nou capitol în istoria sa logistică după discuții ample cu membrii echipei AsstrA Express Delivery din birourile companiei din Magdeburg, Varșovia și Praga. Experții AsstrA au propus modalități posibile de optimizare a lanțului de aprovizionare și au arătat avantajele livrărilor directe LTL, după ce schema de livrare a clientului, cu transbordări în numeroase depozite, avusese ca rezultat KPI-uri de calitate scăzută și nesatisfăcătoare. Ca urmare, clientul a încredințat echipei AsstrA livrarea a 500 de încărcături într-un proiect pilot. „Datorită experienței noastre în livrările LTL, a angajamentului nostru pentru punctualitate și a cunoștințelor despre sistemul de transport, am reușit să ne respectăm promisiunile și să obținem în mod constant KPI-uri bune pe tot parcursul anului. Clientul a fost, de asemenea, mulțumit de răspunsul rapid al echipei. Divizia Express joacă întotdeauna pentru a câștiga în fața acestor provocări”, comentează Christian Eckstein, șeful Diviziei de Livrare Express a AsstrA.

Proiectul a fost lansat în primăvara anului trecut, cu o perioadă de probă de la 1 martie 2020 până pe 28 februarie 2021. Până la sfârșitul anului trecut, echipa finalizase 395 de transporturi LTL, majoritatea din Germania și Polonia până în Franța și Suedia.

Pandemia de Covid-19 a făcut îndeplinirea acestor comenzi de transport deosebit de dificilă. Într-o perioadă de incertitudine globală și fluctuații zilnice ale pieței, asigurarea unei calități ridicate, oferirea de prețuri competitive și obținerea unor indicatori de performanță buni nu erau deloc la îndemână. Comunicarea zilnică între membrii echipei AsstrA și client a fost un factor critic de succes pentru livrările neîntrerupte. „Pandemia a fost o parte nedorită a realității pe care a trebuit să o acceptăm. AsstrA a fost gata să preia costuri suplimentare pentru anumite linii comerciale pentru a nu pune în pericol relația în primul an. Până în prezent, am reușit să facem față și Brexitului, pregătindu-ne în prealabil pentru toate problemele vamale care puteau interveni. Acest succes ne va ajuta să obținem mai multe comenzi nu numai pentru divizia noastră Express, ci și pentru companie în ansamblu ”, este de părere Christian Eckstein.

Pentru 2021, echipa a câștigat deja o licitație de la acest client pentru alte o mie de livrări LTL. Clientul derulează, de asemenea, un proiect pilot cu AsstrA pentru transporturi complete de camioane (FTL) în Kazahstan și Polonia.

Articole similare

Ad