Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lobby pentru transparenta


Cresterea sanatoasa a pietei de leasing din acest an, dar si un comportament al operatorilor bazat pe planificare si strategie pe termen mediu si lung sunt indicatori ai maturizarii industriei de transport din Romania. Intr-o economie de piata in care fiecare cent conteaza, iar optimizarea cheltuielilor este primordiala, Raiffeisen Leasing face lobby pentru o comunicare transparenta a costurilor totale pe care le implica accesarea unei finantari si constientizarea din partea clientilor a importantei informarii corecte asupra ofertelor primite.
 

Piata de leasing a cunoscut o evolutie pozitiva pe tot parcursul lui 2014, acesta fiind primul an de dupa criza cand inca de la inceput s-a simtit un apetit diferit al clientilor pentru finantarea in leasing, este de parere Felix Daniliuc, CEO Raiffeisen Leasing. Cifrele inregistrate la sfarsitul primului trimestru au confirmat acest lucru, cresterea fiind de peste 20% comparativ cu perioada similara din 2013. Aceasta tendinta s-a manifestat in randul tuturor jucatorilor de pe piata, atat ca urmare a interesului crescut pentru leasing, cat si datorita demersurilor companiilor din domeniu de a se apropia mai mult de clientii lor In acelasi timp, tot mai multi operatori economici investesc in retehnologizare si isi reinnoiesc flotele de transport. Legislatia se schimba, dar si cerintele, inclusiv cele de mediu, impun mentinerea unui anumit nivel de competitivitate, care in final asigura eficienta activitatii. Cota de piata se pastreaza cu investitii si dezvoltare si de aici provine o componenta importanta din cresterea pe care piata de leasing a avut-o in ultimul an“, a subliniat Felix Daniliuc.
In contextul maturizarii pietei de profil, Raiffeisen Leasing isi incurajeaza clientii sa se informeze cat mai bine cu privire la conditiile contractului de finantare. „Clientii trebuie sa isi doreasca transparenta in orice demers de finantare pe care il fac. Leasingul reprezinta solutia de finantare cea mai la indemana pentru o foarte buna predictibilitate pe cash flow pentru client, de aceea este important ca acesta sa cunoasca inca de la inceputul contractului toate costurile pe care le implica finantarea, implicit costul total al leasingului. Parteneriatul cu clientul trebuie sa fie unul de perspectiva si atunci se bazeaza in primul rand pe incredere. Contractul de leasing nu trebuie sa fie o povara, iar rolul unui finantator este de a-l ajuta pe client sa se dezvolte“, a adaugat CEO Raiffeisen Leasing.

ADN-ul Raiffeisen Leasing: finantarea de vehicule comerciale
Segmentul vehiculelor comerciale grele a crescut constant in ultima perioada, astfel ca primul semestru din 2014 este cu 13% deasupra primei jumatati a anului precedent la nivelul intregii piete. Pentru Raiffeisen Leasing cresterea este chiar de 15%, la acest lucru contribuind si istoricul companiei pe acest segment si cota de piata detinuta …

Articole similare