Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lobby pentru utilizarea pieselor de origine

Tehnologia tot mai avansata care echipeaza noile autobuze si autocare limiteaza optiunile transportatorilor in a-si face revizia si reparatiile in alte locuri decat in service-urile speciale, agreate de producatori. ZF, furnizor mondial de top pentru componente auto, militeaza pentru importanta efectuarii la timp a reviziilor si pentru utilizarea exclusiv a pieselor de schimb originale, pentru a asigura buna functionare a echipamentelor.
 

Producatorul german este reprezentat in Romania de Service Faur, singurul autorizat pentru interventii asupra cutiilor de viteze automate Ecomat si Ecolife.

Service Faur a inceput colaborarea cu ZF in urma cu 10 ani, compania romaneasca avand o lunga experienta cu cutiile automate de viteza utilizate in transportul feroviar. Trecerea de la trenuri la autobuze nu a fost dificila, iar in prezent Service Faur este partener oficial al producatorului german pentru toata gama existenta de cutii de viteza – manuale, automatizate sau automate, pentru autobuze, autocare, camioane, utilaje de constructii etc. – atat pentru perioada de garantie, cat si post-garantie, inclusiv cu comercializare de piese de schimb originale. Special pentru cutiile de viteze automate, Service Faur este singurul partener agreat in Romania pentru interventii tehnice. „In afara partenerilor ZF Services nu exista know-how-ul necesar pentru a putea repara cutii de viteza automate ZF Ecomat sau Ecolife. Utilizatorii de vehicule cu transmisii automate sunt incurajati sa vina doar in service-urile agreate, pentru a beneficia de expertiza corecta. Atelierele service independente, care nu au autorizatie din partea producatorului pentru a face interventii tehnice, nu au posibilitatea de a testa produsele pe standurile speciale de probe, pentru a se asigura de calitatea reparatiei”, a declarat Hakan Cevik, director ZF de vanzari pe Europa Centrala si de Est.
Problema este ca cei mai multi clienti doresc sa plateasca cat mai putin pentru o reparatie si nu inteleg importanta utilizarii de piese si componente originale, cu toate ca acestea asigura o durata de viata prelungita a agregatului si previn aparitia altor defectiuni. Practic, in final, daca se fac reparatii in centre neautorizate si cu piese contrafacute, costurile ar putea fi mult mai mari in final. Service Faur ofera la interventii un an garantie sau 100.000 km.

Reparatia preventiva, mai ieftina si mai eficienta
Gradul de penetrare a transmisiilor automate pe piata romaneasca de transport persoane este inca destul de redus, astfel ca aproximativ jumatate din toate cutiile de viteza pentru care se efectueaza revizii/reparatii sunt manuale.
„Costul manoperei in service pentru cutiile automate nu este atat de mare pe cat ar putea crede clientii, chiar si in cazul in care trebuie facuta o reparatie capitala (la peste 1.500.000 km). Comparativ cu costul unei cutii de viteze noi, reparatia capitala abia ajunge la 50%. Depinde de gravitatea problemelor care trebuie remediate.

Articole similare

Ad