Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

LogiMAT acum cu comunitatea intralogistică digitală

EUROEXPO Messe-und Kongress-GmbH din München – care organizează LogiMAT, Salonul Internațional pentru Soluții Intralogistice și Managementul Proceselor – reunește expozanții și profesioniștii din industrie online prin noua sa platformă digitală. LogiMAT.digital servește drept punte până la următorul LogiMAT live în Stuttgart, în perioada 8-10 martie 2022.

Organizatorul LogiMAT, EUROEXPO, pune la dispoziția expozanților și vizitatorilor o platformă profesională de informare și comunicare. În loc de un eveniment virtual, EUROEXPO a optat pentru o soluție interactivă pe tot parcursul anului. „Expozanții noștri ne-au arătat foarte clar că în zilele noastre vor să folosească soluții digitale – dar au arătat la fel de clar că resping o expoziție virtuală”, explică Michael Ruchty, directorul expoziției LogiMAT în Stuttgart. „De aceea, am decis să dezvoltăm o platformă LogiMAT pe tot parcursul anului, pentru ca participanții să facă networking și să genereze noi afaceri – un forum care deschide noi drumuri cu formate interactive care abordează problemele interesante de bază ale intralogisticii.”

Platforma LogiMAT.digital este disponibilă din aprilie 2021 până în martie 2022 și va conține discuții ale experților, seminarii, prezentări și o serie de conferințe în acest timp. „Cu sprijinul experților în domeniu, vom oferi comunității digitale LogiMAT un conținut interesant în fiecare lună”, explică Peter Kazander, director general al EUROEXPO.

Peste 1.200 de expozanți din întreaga lume s-au înscris deja la expoziția live LogiMAT din martie și vor putea utiliza platforma LogiMAT.digital pentru profilurile companiei și de networking, prezentări, mese rotunde, ateliere, prelegeri, informații și conferințe de presă . În centrul platformei, explică Kazander, se află matchmaking-ul interactiv bazat pe AI, cu o funcție de chat integrată și live streaming, astfel încât expozanții pot genera relații potențiale prin conexiuni directe, în timp real, cu potențiali parteneri de afaceri.

„Reprezentanții mass-media și partenerii noștri de afaceri și academici de lungă durată pot, de asemenea, să încarce propriul lor conținut”, spune Ruchty. Acest lucru îi ajută să ajungă la vizitatorii LogiMAT de la evenimente anterioare și alte părți interesate pe întreaga perioadă de până la 12 luni.

Toate funcțiile live streaming și matchmaking de pe platforma LogiMAT.digital vor fi difuzate până în aprilie 2021. 22 aprilie este data lansării. „În acea zi vom deschide porțile virtuale pentru profesioniștii din industrie din întreaga lume. Primele sesiuni sunt programate pentru 3 și 4 mai ”, spune Kazander.

Articole similare

Ad