Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mai mult profesionalism pe piata de carosare

2013 a fost un an atipic si dificil si pe piata proiectelor specializate, pe care activeaza Hiarom, dar firma a avut o cifra de afaceri mai mare decat in 2012 si pentru prima data in istoria sa ponderea produselor proprii a depasit-o pe cea a produselor importate. In ceea ce priveste introducerea CoC in activitatea de carosare, ea nu face decat sa avantajeze Hiarom, deoarece va elimina de pe piata firmele slab pregatite, care nu ofera produse de calitate si mai si trag preturile in jos.
 

Pentru Hiarom, 2013 a fost un an bun, care a adus o crestere de circa 30% a cifrei de afaceri fata de 2012. Datorita specificului activitatii companiei, cifra de afaceri se bazeaza aproape exclusiv pe vanzarea de vehicule noi, la care se adauga activitatea after sales, care detine cam 10% din total.
Pentru prima data in istoria firmei, ponderea produselor proprii a depasit-o in 2013 pe cea a produselor importate, din care cele mai multe sunt marca Hiab. In ceea ce priveste divizia de bene basculabile KH-Kipper, aceasta a inregistrat si ea o crestere.
Pe de alta parte, a fost si un an „atipic, mai ales din punct de vedere al proiectelor clasice, uzuale pentru domeniul nostru de activitate, fiind caracterizat printr-o scadere substantiala a volumelor. Iar asta a avut drept cauze incertitudinea legislativa si lipsa de directie clara“, arata George Mladin, director de vanzari Hiarom.
Principalele proiecte pe care Hiarom le-a derulat in 2013 au fost in industriile petroliera si de constructie si intretinere a cailor ferate. Pregatirea lor a inceput inca din 2012, prin investitii substantiale in departamentul de proiectare, atat software, cat si hardware. „Dar totul a fost binevenit. Proiectele contractate au fost realizate si livrate conform asteptarilor, generand o alta serie de comenzi ce se intind si pe parcursul lui 2014.“ De altfel …

Articole similare

Ad