Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mai multa eficienta prin conceptul Turn de control

Cu ocazia conferintei Translog de la Budapesta, a fost prezentata si solutia Turn de control, implementata de Gebrüder Weiss impreuna cu Hilti si premiata in cadrul conferintei, in special deoarece a adus o performanta la livrare de 98,92% si un nivel de calitate de 99,68%.

Cum factorul-cheie de succes in orice activitate logistica este informatia, scopul acestui proiect a fost de a oferi o informatie mai buna atat pentru operatorul logistic, cat si pentru client.
 

De asemenea, cu ajutorul lui s-au rezolvat 90% din problemele aparute in timp, in loc de 60%, cate se rezolvau inainte de implementare, dar s-a si triplat numarul proceselor de imbunatatire initiate anual.
GW are un parteneriat de durata cu Hilti, in care s-au dezvoltat permanent solutii noi. Acesta se concentreaza asupra dezvoltarii activitatii si imbunatatirii lantului logistic. „Am incercat sa introducem un nou sistem care sa aduca mai multa calitate, actualitatea datelor si eficienta cu ajutorul conceptului Turn de control“, a explicat Alexander Horak, corporate key account management GW.
Targetul Hilti pe termen mediu a fost sa asigure o cooperarea mai transparenta si mai eficienta, sa creasca increderea clientilor, sa introduca si sa urmareasca unele aspecte si sa identifice noi optiuni. „Asa ca am decis sa ne concentram asupra intregului lant logistic, in special asupra partii de distributie interna din Austria.“
Primul pas a fost centralizarea tuturor activitatilor intr-o singura entitate, pentru a avea posibilitatea de a le planifica pe toate si a avea comenzi centralizate. Potrivit lui Horak, un management centralizat ofera companiilor posibilitatea de a se concentra mai bine asupra cerintelor clientului si de a planifica in timp util activitatile in acord cu acesta intr-un mod eficient si constructiv.
El a explicat ca era important ca procesele sa fie vizibile, astfel incat toata lumea sa participe la actualizarea lor. In plus, un aspect important il reprezinta comunicarea, astfel ca este necesara discutarea subiectelor la timpul potrivit si cu oamenii potriviti din companie. De asemenea, raportarea este foarte importanta pentru factorii de decizie, iar datele trebuie sa fie corecte si complete.

Articole similare

Ad