Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN inspiră prin diversitatea completă a motorizărilor.

Decarbonizarea transportului rutier de marfă este punctul central al prezentării MAN Truck & Bus la IAA Transportation 2024. Camioanele cu acționări electrice, pe bază de hidrogen și diesel de ultimă generație expuse în pavilionul 12, standul C04, sunt reprezentative pentru soluțiile de transport inovatoare și durabile ale companiei. 

În calitate de motor al sustenabilității în sectorul transporturilor, MAN intră într-o nouă eră la IAA 2024: sub motto-ul „Simplifying Business”, compania prezintă pentru prima dată întregul său portofoliu de acționări pentru camioane cu tehnologie electrică, cu hidrogen și diesel. Aceasta include o premieră mondială cu MAN eTGL: camionul de 12 tone cu propulsie electrică completează portofoliul de camioane electrice MAN cu transportul de distribuție ușoară la capătul inferior. Cu eTGL, MAN oferă acum clienților săi un portofoliu complet de camioane electrice de la 12 la 50 de tone – inclusiv consultanța și serviciile asociate, care vor fi, de asemenea, prezentate. 

Motorul cu combustie pe hidrogen MAN hTGX completează portofoliul cu emisii zero pentru aplicații speciale. MAN va fi primul producător european de camioane care va lansa o serie mică cu un motor cu combustie pe hidrogen începând din 2025. 

Inovațiile în materie de motoare diesel convenționale pentru tractoarele MAN cu semiremorcă începând cu anul model 2025 se vor concentra pe reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 cu până la 4 %. Acest lucru este posibil datorită trenului de rulare PowerLion, extrem de eficient și complet nou dezvoltat, cu noul motor D30, care se bazează pe platforma comună de componente a TRATON GROUP, noua cutie de viteze MAN TipMatic 14 și măsurile aerodinamice.

eTGL sărbătorește premiera sa mondială la IAA

MAN Truck & Bus prezintă noul MAN eTGL pentru prima dată la IAA 2024. Camionul electric de 12 tone completează portofoliul de camioane electrice MAN pentru transportul de distribuție ușoară. Cu o autonomie de până la 235 km, încărcare rapidă în aproximativ 30 de minute și o sarcină utilă de până la 6.600 kg, în funcție de caroserie, acesta oferă combinația ideală pentru un transport silențios și fără emisii locale de CO2 în logistica urbană a mărfurilor pentru lanțurile alimentare, comercianții cu amănuntul sau industria de catering. Împreună cu eTGS și eTGX, MAN oferă acum întregul portofoliu de greutate totală de la 12 la 50 de tone complet electric cu noul eTGL. Cerințele de autonomie comparativ scăzute, opțiunea de încărcare în depozite la locațiile logistice și restricțiile din ce în ce mai mari privind zgomotul și emisiile pentru camioanele cu motor cu combustie în centrele orașelor fac din transportul urban de distribuție un segment de pornire important pentru trecerea la electromobilitate. MAN eTGL extinde considerabil nenumăratele variante de configurare eTruck.  

Portofoliul MAN eTruck crește semnificativ

Frații „grei” ai eTGL – MAN eTGX și MAN eTGS – sunt potriviți pentru cerințele tuturor industriilor, soluțiilor de caroserie și sarcinilor de transport relevante. Cu cele trei, patru, cinci sau șase baterii combinabile modular și poziționabile în mod variabil, șasiurile MAN eTGX și MAN eTGS de 18 până la 28 de tone, cu cei 333, 449 sau 544 CP electrici opționali, oferă clienților și mai multă flexibilitate. De asemenea, MAN prezintă pentru prima dată la IAA o configurație a bateriei cu o a șaptea baterie de înaltă tensiune pentru șasiul MAN eTGX 6×2. Cu o capacitate de 623 kWh (560 kWh utilizabili), această a șaptea baterie crește din nou semnificativ autonomia: în funcție de stilul de condus, aceasta duce la o autonomie de aproximativ 650 km fără a fi necesară reîncărcarea. Puterea suplimentară a bateriei poate fi utilizată, bineînțeles, și pentru funcționarea unităților auxiliare. A șaptea baterie este instalată de MAN Individual.

MAN eTGX și MAN eTGS sunt pregătite pentru viitorul standard de încărcare cu megawatt MCS de până la 1.000 kW, care permite reîncărcarea în timpul pauzei șoferului de la condus. Acest lucru permite o autonomie zilnică de până la 800 de kilometri în configurația cu șase baterii, care este suficientă și pentru aplicațiile tipice de transport pe distanțe lungi. Acesta este unul dintre motivele pentru care interesul clienților este deja ridicat: au fost deja primite aproximativ 2.300 de solicitări și comenzi, inclusiv o comandă majoră din Franța pentru 100 de vehicule.

Articole similare

Ad