Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN TGE isi extinde gama cu modele cu tractiune integrala si cu greutate totala de pana la 5,5 t

Noua versiune a vanului MAN este disponibila cu 5 si 5,5 t, iar pentru transformarea sa in model cu tractiune integrala permanenta si cu distributie a greutatii in functie de incarcatura producatorul german a inceput o colaborare cu specialistul austriac Oberaigner, astfel incat livrarea sa se poata face direct din fabrica in aceasta varianta cu mobilitate mai buna off-road si sarcina utila mai mare, care se preteaza la aplicatii diverse, precum stingerea incendiilor, interventiile in caz de urgenta, serviciile municipale, transportul urban, constructiile sau campingul.

Astfel, gama MAN TGE cu tractiune integrala, care se oprea pana acum la 4 t, este disponibila mai nou cu greutati totale de la 3 la 5,5 t, iar la modelele usoare de pana acum, in versiuni sasiu, panel van sau minibus, se adauga camioanele de 5 sau 5,5 t, in cazul carora, daca tractiunea trebuie sa descreasca pe o axa, este transferat automat si fara intarziere mai mult cuplu la cealalta axa.


 

Baza pentru aceasta conversie este vanul standard sau sasiul standard TGE cu tractiune pe spate, raport de 4.7 la 1, anvelope duble si motorul cel mai puternic de 2 l cu 177 CP si cuplu de 410 Nm. Optional sunt disponibile o cutie manuala cu sase trepte sau una automata cu opt trepte si un ampatament de 3.650 sau 4.490 mm. Iar vanul TGE poate fi echipat optional si cu anvelope super single.
 
Inaltimea de intrare in cabina ramane neschimbata, ceea ce constituie un avantaj semnificativ in cazul ambulantelor sau minibusurilor. Totusi, optional se poate ridica garda la sol cu 30 mm.
 
Sarcina utila nu este aproape deloc afectata de aceste transformari, cata vreme greutatea sistemului de tractiune integrala este de numai 130 kg. De exemplu, in cazul versiunii de 177 CP, greutate totala de 5,5 t, cabina single si ampatament scurt, sarcina utila este de circa 3.370 mm in ciuda tractiunii integrale.

Articole similare

Ad