Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Maracana se asteapta la cresteri in 2017, dar nu atat de spectaculoase ca in 2016

In ansamblu, 2017 nu va fi tot atat de ofertant pentru transportatorii care activeaza la extern, in special din cauza modificarilor legislative aparute in statele vestice, insa solutii exista, considera Eugen Supuran, administratorul Marcana, una dintre cele mai vechi firme de transport cu capital romanesc.
Cu investitii de peste 2,5 milioane de euro, atat in logistica, prin constructia unei hale proprii pe o suprafata de 5.000 m2, cat si in reinnoirea flotei de transport, Maracana estimeaza afaceri de peste 10 milioane de euro la final de an, in crestere fata de 2016, atunci cand a avut o cifra de 8,8 milioane de euro, peste 70% din suma fiind realizata din transporturi.
 

In 2017, piata nu a avut un inceput favorabil in primul trimestru, atunci cand preturile pe comunitate au fost destul de mici. „La 6 luni am inchis pe crestere, nu una spectaculoasa, dar totusi o crestere. La international preturile au scazut destul de mult, dar atunci cand ai parteneriate stabile poti trece mai usor peste anumite perioade, chiar daca trendul nu este unul favorabil“, a declarat Eugen Supuran. In ceea ce priveste noul depozit de pe Centura ocolitoare a Timisoarei, administratorul companiei a mai spus ca aici va face operatiuni de consolidare a marfii, dar locatia va fi folosita si ca un hub zonal. „Vor fi rafturi de o anumita inaltime, solutii de andocare, deja suntem in discutii cu niste clienti. Nu dorim sa o inchiriem, vrem sa o pastram pentru a eficientiza transportul clientilor proprii si a le oferi solutii logistice adecvate“, a mai completat directorul companiei.

Articole similare

Ad