Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Multe firme încă nu înțeleg cum le poate crește AI productivitatea

AI și transformarea digitală pot ajuta companiile să crească prin faptul că le permit să ajungă mai eficient la consumatori și să-și optimizeze operațiunile și costurile, așa cum au subliniat manageri din industria de retail care au participat la ediția din 2024 a European Digital Summit organizat de VTEX și Amazon Web Services.

Una dintre concluziile discuției a fost că multe firme nu au un plan pe termen lung privind folosirea AI și nu înțeleg cum le-ar putea ea crește productivitatea. De aceea există companii specializate care le pot arăta cât de importante sunt informațiile și cum pot fi gestionate și folosite pentru a îmbunătăți predicțiile în timp real, a avea claritate mai bună a datelor și a lucra cu mai multe date, din mai multe departamente – marketing, logistică, servicii clienți, producție ș.a. – atunci când le ai sincronizate și centralizate. Însă firmele care vor să folosească mai bine datele în targetarea clienților trebuie să țină cont de faptul că ele trebuie structurate, adunate în același loc, curățate și corelate cu alte surse de date.

Cu ajutorul AI se mai pot face campanii de marketing prin care să se ofere bonusuri de fidelitate în funcție de obiceiurile de consum ale fiecărui client, creșterea eficienței în logistică ar face să nu existe stocuri blocate, în magazinele fizice AI ar analiza fluxul de clienți și zonele de care sunt atrași aceștia, unde cumpără mai mult etc, și când toate aceste aspecte se îmbunătățesc cresc și câștigurile firmei.

Unii vorbitori folosesc platformele Amazon și Google datorită ușurinței în centralizarea datelor, alții apelează la conversational search, iar site-ul Amazon propune un instrument de echivalare a mărimilor și măsurilor pentru produsele fashion, care îmbunătățește și el experiența cumpărătorilor. În ceea ce privește agențiile care produc conținut pentru clienți, ele folosesc AI pentru ca angajații să devină și mai creativi și pentru a permite automatizarea căutărilor, ceea ce le ajută să scadă costurile.

Articole similare

Ad