Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Multi transportatori nu dau atentie scorului

Scoringul pe BT este constituit din patru scoruri, iar cel care reflecta comportarea contractuala in calitate de client reprezinta numarul de zile de intarziere de plata raportat la marfa publicata. Deci scaderea scorului se produce cu atat mai vizibil cu cat firma care posteaza are mai putine marfuri publicate si intarzieri de plata de durata mai mare sau mai numeroase si este mai putin semnificativa pentru o firma cu activitate de expeditie de amploare, in urma careia se alege cu intarzieri minore de plata. In plus, exista o alarma vizibila care arata ca o firma are cel putin patru intarzieri in curs de documentare. „Dar daca am devoala de la prima instanta orice declaratie de intarziere nu s-ar mai uita nimeni, statistic, la cate transporturi facute s-a produs incidentul, nu s-ar mai uita daca autorul are 1.000 sau 100.000 de marfuri publicate pe BT. Actualul scoring sintetizeaza informatia in favoarea consultantilor. De ani de zile explicam acest lucru, insa nu toata lumea e dispusa sa ne asculte“, argumenteaza Dan Cotenescu.

Articole similare