Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Noi configurații Ford Trucks, realizate potrivit cu așteptările clienților

Ford Trucks propune din 2021 mai multe noutăți, începând cu ediția limitată F-MAX Blackline și continuând cu F-MAX L, dezvoltat potrivit cu nevoile și așteptările clienților, cu ampatament mai lung, de 3.750 mm, față de 3.600 mm, care permite parcurgerea a 5.000 km cu două rezervoare de motorină de 1.350 l, cu 300 l mai mult decât rezervoarele standard de la F-MAX.

O altă noutate este aceea că toate modelele F-MAX au acum standard Eco+ Mode, care, când este activat, întreprinde anumite acțiuni, pentru a aduce economii de combustibil de până la 5%, binevenite în contextul în care consumul și costurile totale de operare sunt cele mai importante aspecte pe care le urmărește un client. În funcție de condițiile de drum și de relief, care sunt identificate folosind GPS-ul, Max Cruise setează cea mai eficientă viteză la care să meargă camionul, ceea ce reduce consumul de carburant, iar Eco Roll se activează pentru o accelerație optimă la vale. În acest fel vehiculul acoperă o distanță cât mai mare cu un consum cât mai mic și limitează puterea motorului la 450 CP și viteza la 85 km/h. Iar dacă se stă la ralanti mai mult de cinci minute motorul se oprește automat, ceea ce reduce consumul, mai ales atunci când camionul așteaptă în vamă sau la încărcare. Nu în ultimul rând, funcția kickdown, care permite performanțe înalte la rulare, este dezactivată în modul Eco Plus, împiedicând vehiculul să consume prea mult. Posesorii de flote pot controla toate aceste funcții de la distanță folosind My Ford Trucks și pot inclusiv activa Eco Plus sau monitoriza cât timp a fost acesta activ. Iar șoferii pot dezactiva funcția din butonul din cabină dacă au de făcut curse rapide.

În plus, producătorul va veni în curând cu noutăți legate de transmisie și axe pentru gama medie de vehicule specializate, cu un nou vehicul municipal electric de compactat deșeuri, dar și, fără a se ști încă data, cu modificări ale cabinelor, pentru toate gamele. Cât privește modelele de construcții, acestea beneficiază deja de la final de 2020 de un motor nou de 480 CP, disponibil în combinație cu transmisie automată, și a cărui putere este suficientă, mai ales că, pentru astfel de camioane care lucrează în condiții grele, nu puterea este cea mai importantă, ci cuplul, rezistența, simplitatea și fiabilitatea vehiculelor – caracteristici pe care clienții chiar le apreciază.

Articole similare

Ad