Si pentru a patra generatie Volkswagen Caddy, lansata pe 2 februarie, motorul de baza ramane cel pe motorina, de 2 l, cu patru cilindri si puteri de 75, 102, 122 – numai pentru versiunea 4MOTION – si 150 CP. Cel de 102 CP este disponibil si pentru Caddy BlueMotion, care in variata van consuma doar 4,3 l de motorina si are emisii de dioxid de carbon de 109 g/km. Si mai bine insa la acest capitol sta vanul standard, folosit mai ales in zone urbane, care consuma mai putin de 4 l/100 km.
Lor li se alatura patru motoare pe benzina, de la 1 l si trei cilindri la 1,4 l si patru cilindri.
Deocamdata, Caddy este oferit cu propulsorul TSI de 1,2 l, cu patru cilindri si 84 CP, din octombrie va fi disponibil un motor TSI de 102 CP, cu trei cilindri, varful de gama este TSI de 1,4 l si 125 CP, iar al patrulea model disponibil este TGI de 1,4 l, succesorul lui Caddy EcoFuel – cu turbosuflanta conceputa special pentru combustia gazului natural – care are aproximativ aceeasi putere ca predecesorul sau de 2 l, dar este mai mic si promite o acceleratie si o elasticitate imbunatatite si un consum de gaz mai mic de 1,7 kg/100 km, adica de 4,1 kg/100 km.