Prezentata de Goldhofer Aktiengesellschaft in premiera mondiala la Bauma 2013, tehnologia „MPA Axle“, numita astfel dupa sistemul MacPherson, a dovedit o performanta si o functionalitate extrem de bune in testele intensive efectuate in ultimele luni pe platforme si in circuite. Noua generatie de semiremorci STZ-MPA este acum pregatita pentru productia de serie, primele livrari catre clienti realizandu-se inainte de Craciun.
Sistemul de suspensii independente prezentate anul acesta la Bauma ca inovatie, care cuprinde o bascula si un brat de suspensie, a fost supus la numeroase teste focusate pe parametri functionali si legati de siguranta ai componentelor individuale, pe de o parte, si ai sistemului in ansamblu, in combinatie cu sasiul vehiculului (cu referire la sarcina maxima tehnic admisa pe osie), pe de alta.
„Am simulat performanta vehiculului cu tehnologia MPA pe un dispozitiv de testare de tip hidropuls si toate componentele au trecut testele cu brio, atat pentru sarcina maxima, cat si cicluri alternative de incarcare”, a spus Volker Schmidt, inginer-sef in design la Goldhofer AG.
Noua tehnologie a fost testata si cu ajutorul platformelor de test BPW, partener traditional Goldhofer, proces in care a fost verificat modul in care se comporta suspensia la sarcini grele continue si felul cum sunt absorbite fortele de catre bratul suspensiei, plus efectele lor asupra sasiului. De asemenea, un sistem special de masurare a fost folosit pentru a analiza sarcinile impuse pe diferitele componente, si, de asemenea, pe sasiu. „Ne-am dorit sa stim exact ce se intampla cu componentele individuale, cand si cum reactioneaza acestea la fiecare incarcare, a explicat Volker Schmidt.
Acest sistem a furnizat inginerilor de la Goldhofer o analiza precisa a fortelor de contact cu soseaua si a fortelor de virare, permitandu-le sa masoare impactul unei franari puternice cu cel mai usor sistem de axe din lume in operare continua. …