Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul Ford Ranger si-a facut debutul la Frankfurt

Ford a expus, in premiera europeana, la salonul auto de la Frankfurt, noul Ranger, cu un look indraznet, tehnologii de ultima ora si motoare diesel imbunatatite, care ofera economii semnificative de combustibil. Acestea completeaza gama cu sarcina utila de 1 t, Ranger avand o capacitate de tractare de pana la 3,5 t.
 

Craig Matros, responsabil de produs, explica noutatile aduse de Rangerul relansat anul acesta. „Prin noul design am vrut sa ranforsam exteriorul vehiculului. Cand a fost proiectat, am vrut sa obtinem un echilibru intre duritate si eficienta vizibila. Nu am vrut ceva extrem de dur. Cand am analizat partea din fata ne-am dat seama ca putem merge si mai departe si sa mai adaugam putina robustete. Am modificat grila si am ridicat calandrul cu trei bare. La interior am mers in directia opusa. Tinand cont de faptul ca exteriorul este dur si robust, pentru interior ne-am gandit sa il facem putin mai sofisticat, mai rafinat: tapiteria este din piele, panoul de bord cu touch screen, toate vin cu un aspect premium.”
Modelul de varf este echipat cu cele mai recente tehnologii disponibile pentru autoturisme in materie de siguranta – asistentul de mentinere a benzii de mers, adaptive cruise control, asistenta la parcare, ESP, Hill Launch Assist, Hill Descent Control etc. „Chiar daca ati putea crede ca pe asemenea vehicule nu se cer echipari foarte sofisticate, acest model superechipat este al treilea in vanzarile totale de Ranger, la care se adauga si varianta editie limitata, astfel ca doua treimi din ce vindem in Europa are specificatii ridicate”, a mai spus Craig Matros. „Bineinteles ca vindem mult varianta de baza, folosita in agricultura sau utilitati, dar tot mai multe modele bine echipate se vand celor ce vor un SUV, dar iau in considerare si un pick-up. 40% din modelele vandute sunt echipate cu motorul premium de 3,2 l. 40% din tot ce vindem este cu cutie automata.”

Motorizari cu 17% mai eficiente
Variantele imbunatite de 130 si 160 CP ale celui mai nou motor diesel Ford TDCi de 2,2 l ofera o putere crescuta comparativ cu motoarele de 125, respectiv 150 CP, acestea fiind completate de propulsorul de 200 CP, TDCi de 3,2 l, cu cinci cilindri. …

Articole similare