Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noutati in toate gamele

Noutatile Jungheinrich la CeMAT includ, printre altele, noile stivuitoare cu motoare cu ardere interna, recomandate pentru cele mai dificile aplicatii, remorci pentru tractoare pentru aprovizionarea eficienta in productie, o serie noua de reach-truck-uri si un model nou de catarg compact, care sporeste vizibilitatea de jur imprejurul stivuitorului
 
Jungheinrich a prezentat la CeMAT noua generatie de stivuitoare DFG/TFG 316/320 si DFG/TFG 425/430, propulsate de motoare Kubota cu ardere interna. Acestea au capacitate de incarcare de pana la 3,5 t si pot opera pana la inaltimi de 7,5 m. Proiectate si construite la fabrica Moosburg din Germania, noile stivuitoare pot fi folosite pentru o gama variata de aplicatii, inclusiv dintre cele mai dificile, si ofera performante foarte bune in conditiile unui consum redus de energie.

Contragreutatea in cazul noilor echipamente a fost integrata in sasiu, iar bara de directie a fost, la randul ei, integrata in contragreutate. Centrul de gravitate este astfel foarte jos si, in acelasi timp, pozitionat optim intre axe, fapt ce confera o stabilitate foarte buna. Utilizarea franelor multi-disc umede elimina aproape complet costurile de service. In plus, gratie designului capsulat, chiar si in cele mai dificile conditii de exploatare, nu sunt afectate performantele la franare. Radiatorul consta dintr-o singura unitate produsa integral din aluminiu, fapt ce permite noului motostivuitor cu convertor de cuplu sa faca fata fara probleme prafului sau altor impuritati. Frana de parcare electrica este inclusa in dotarea standard si poata fi activata prin simpla apasare a unui buton.
Designul interior este orientat spre ergonomie. Coloana de directie este subtire si ofera spatiu mai mare pentru picioare fata de alte stivuitoare industriale. Scaunul operatorului are numeroase optiuni de ajustare si in jurul lui sunt dispuse spatii de depozitare, suport pentru cana si clips pentru documente.

GTP si GTE, pentru tractarea rapida a marfurilor
In premiera va fi expus si un sistem complet de transport cu tractor plus remorci tip GTP si GTE, care poate trage in ansamblu pana la maximum 9 t. Remorcile pot incarca diferite tipuri de marfuri, optimizand utilizarea resurselor operationale.
Remorca GTP este proiectata pentru sarcini de pana la 1,6 t si este realizata din placi de otel de calitate ridicata. Arcadele portante ofere o vizibilitate excelenta spre toate remorcile. Inaltimea de incarcare de maximum 2.000 mm face ca incarcarea si descarcarea sa fie rapide si ergonomice. Marfurile sunt impinse sub portal, fixate pe locul lor si ridicate prin apasarea unui buton. Incar­carea si descarcarea se pot face de pe ambele parti, indiferent daca remorcile sunt cuplate fata la fata sau fata la spate.

Articole similare

Ad
Ad