Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

O cota mai mare in Europa, inclusiv datorita vehiculelor pe gaz

Cu ocazia IAA Hanovra, noul presedinte Iveco, Pierre Lahutte, a acordat membrilor juriului Truck of the Year, din care face parte si revista Tranzit, un interviu in care a vorbit despre modul in care piata a primit noile modele ale producatorului italian, despre tehnologiile viitorului, dar si despre zonele cu cel mai mare potential de crestere a vanzarilor.

Iveco vrea sa creasca in unele tari central si nord-europene, unde isi propune sa vanda mai ales flote. Pe ce va bazati strategia, dat fiind faptul ca aceste piete sunt foarte provocatoare?
 

Una dintre cele mai mari provocari pentru Iveco este sa depaseasca granitele pietelor sale traditionale din sudul si estul Europei. Ce am facut ca echipa la Iveco Bus in ultimii doi ani a fost sa dam la o parte barierele si astfel am avut vanzari foarte bune in Belgia, unde trebuie sa livram 160 de autobuze Crossway la De Lijn, si in Germania, unde am semnat un contract urias, de 700 de vehicule, cu Deutsche Bahn, si acum il innoim pentru patru ani. Indraznesc sa merg pe orice piata si sa bat la usa clientilor, pentru ca stiu ca Iveco are un know-how foarte bun si a fost mereu capabil sa inventeze lucruri. Sigur ca nu intotdeauna a fost in controlul acestor inovatii: uneori am inventat sisteme, dar nu am fost primii care sa le prezinte public, si acesta a fost unul dintre dezavantajele noastre in trecut, iar acum trebuie sa invatam din greseli.
Recenta lansare Daily a fost facuta intr-un mod fara precedent pentru Iveco, in sensul ca nu am lasat niciun vehicul sa iasa pe poarta fabricii daca nu era perfect. Asta nu se intampla neaparat in trecut, dar in ultimul timp am schimbat abordarea si preferam sa intarziem lansarea si chiar livrarile. De exemplu, nu am inregistrat o crestere a cotei de piata cu noul Daily pentru ca nu am vrut ca lansarea sa ne faca sa scapam lucrurile de sub control. Mai exact, nu vrem sa mai facem lansari decat daca suntem siguri ca, inca de la primul vehicul care iese pe poarta fabricii – si nu abia dupa primele loturi – toate sunt in stare perfecta.
Cu acest angajament pe care ni l-am asumat la lansare vrem sa intram pe noi piete. Desi radacinile noastre sunt italiene, suntem o companie europeana, aspect dovedit de cotele de piata, de know-how-ul nostru si mai ales de prezenta in Elvetia, Germania, Franta, Republica Ceha, Spania si Italia. In plus, inglobam multe marci istorice si prestigioase, printre care Unic, OM, Fiat, Magirus, Pegasso, Iveco Ford Trucks, dar si Karosa, care e foarte importanta in Europa de Est.

Cum puteti garanta calitate de top inca de la prima unitate iesita pe poarta fabricii?
Avem un control foarte bun al calitatii, vehiculele trec prin numeroase teste si foarte important este si angajamentul celor care se ocupa de asta, de a nu permite iesirea pe poarta fabricii decat daca masinile au cel mai inalt nivel de calitate.

Planul industrial pentru 2014-2018 arata ca Iveco se va concentra asupra a trei zone: produse noi, inovatii in ceea ce priveste motorul …

Articole similare

Ad