Departamentul pentru Transport Rutier din Olanda (RDW) a primit până la 7 iunie 2021 numai 155.000 de cereri de înmatriculare a unor vehicule cu motor și cu viteză limitată, tractoare și remorci, deci în următoarele șase luni din perioada de conversie este foarte dificil să se ajungă la numărul nestimat, de 550.000-700.000 de unități. De aceea RDW face campanii media intensive pentru ca înmatriculările să se facă online, la un cost mai mic în 2021. Iar de la 1 noiembrie 2021 este posibil să se înregistreze și peste 25 de unități în același timp. Nu este doar o obligație legală, dar cine așteaptă până în 2022 va trebui să treacă și printr-o inspecție individuală la RDW, care costă sute sau mii de euro/vehicul.
Vehiculele cu motor și cu viteză limitată sunt folosite, de exemplu, pentru activități logistice în porturi, pe șantiere de construcții sau la lucrări de infrastructură, și pot fi stivuitoare de peste 1,3 m lățime, tractoare folosite în terminale, excavatoare ș.a. Dacă există o obligație de înregistrare, în cele mai multe cazuri ele trebuie să aibă și o plăcuță – de exemplu, dacă merg cu mai mult de 25 km/h – și ea trebuie să fie vizibilă în partea din spate. Până la 1 ianuarie 2025 toate vehiculele înregistrate trebuie să aibă această plăcuță, iar echipamentele de tractare care nu merg mai repede de 25 km/ha și nu sunt subiectul exceptării nu trebuie înregistrare și pot avea o plăcuță albă de înregistrare. Vehiculele cu propriul număr de înregistrare pot merge cu maximum 40 km/h în afara ariei de construcții, iar în interiorul ei pot merge numai pe drumuri cu cicluri separate. Pentru vehiculele neînregistrate viteza maximă admisă va rămâne de 25 km/h și în interiorul, și în exteriorul acestei zone.