Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Opel tinteste o cota de piata mai mare

Dupa depasirea crizei din ultimii ani, Opel a decis sa acorde o atentie mai mare segmentului utilitarelor, pe care detine un portofoliu complet de produse, dezvoltate in parteneriat cu Fiat (Combo) si Renault (Vivaro si Movano). Pentru cresterea cotei de piata pe acest segment, Opel trece la specializarea dealerilor pe vehicule utilitare si propune un sistem propriu de finantare, dupa ce anul trecut a inceput sa extinda numarul solutiilor de carosare oferite clientilor prin certificarea unui numar considerabil de carosieri din toata Europa. O parte dintre aceste masuri au fost puse deja in practica si in Romania, unde Opel vizeaza cresterea ponderii utilitarelor in vanzarile totale de vehicule de la 6 la 15%. Opel Romania se bazeaza pe gama de utilitare total reinnoita si pe specializarea personalului dedicat atat in cadrul importatorului, cat si al dealerilor.
 

Vanzarile inregistrate in primele trei luni ale anului sunt identice cu cele din aceeasi perioada a lui 2013, nefiind insa cele dorite, dar Cristian Milea, directorul general Opel Romania, crede ca vanzarile de utilitare Opel in tara noastra vor inregistra o crestere importanta in a doua jumatate a anului, pentru ca „o parte din proiectele pe care le-am finalizat la sfarsitul anului trecut intra in perioada de maturitate si acele unitati vor ajunge la clienti”. Este vorba de 600 de minibusuri pentru transport de copii, ordonatorul de credit fiind Ministerul Dezvoltarii, 55 de autospeciale pentru Jandarmerie, respectiv forta lor de interventie rapida, la care se adauga proiecte din zona B2B, cum este flota de 26 de Combo pentru o companie de transport valori, plus vanzarile obisnuite de furgoane.
Mai toate vehiculele care urmeaza sa fie livrate sunt transformate, Opel lansand inca de anul trecut un program special de produse carosate in colaborare cu mai multe firme din Europa, pentru a oferi solutii verificate, cat mai convenabile ca pret datorita plasarii lor pe pietele locale de pe care provin clientii. Rezultatele nu s-au lasat asteptate, astfel ca vanzarile si cota de piata Opel Vauxhall sunt in crestere aproape in fiecare tara europeana. De exemplu, pentru Vivaro, in primul trimestru al acestui an, fata de perioada similara a lui 2013, s-a inregistrat o crestere a comenzilor primite de 22%. Tinta este de a ajunge la o cota de piata de 10% in Europa, ceea ce inseamna vanzarea a 25.000 de vehicule pe an.
Transformarea unitatilor vandute in Romania se face cu companii locale, care au in portofoliu clienti mari. Astfel, minibusurile pentru scoala sunt carosate de Nera, blindatele, la Timisoara, iar Movano-urile pentru Jandarmerie sunt modificate la Grivita.
La cerere se pot aduce vehicule carosate in oricare din tarile Uniunii Europene, de catre carosierii agreati de Opel, insa, dupa cum a precizat Cristian Milea, „se pare ca solicitarea clientului roman este foarte aplicata si atunci incercam ca raspunsul nostru sa fie o oferta extrem de bine personalizata …

Articole similare