Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Operarea cu camioane electrice trebuie să devină o prioritate

La mijlocul lui noiembrie, MHS Truck & Bus, distribuitorul general al mărcii MAN în România a prezentat, la Academia Titi Aur, noul model de camion electric MAN. Cu o arhitectură originală şi inovatoare a trenului electric, cu o transmisie cu 4 trepte şi patru pachete de baterii cu o capacitate nominală de 356 kWh, noua generaţie de camioane electrice MAN trebuie să devină una dintre cele două alegeri de achiziţie de camioane până în 2030, până când reglementările europene în domeniu impun o reducere cu 45% a emisiilor de CO2 faţă de nivelurile din 2019.

Am discutat cu Friedrich-W. Baumann, Executive Board Member Sales and Customer Solutions, și Roman Sitte, Head of Sales Area Europe la MAN Truck & Bus, prezenţi la evenimentul de lansare a noului camion electric MAN în România, despre dificultăţile pe care le au transportatorii în a trece la electrificare, în condiţiile unui an dificil atât pentru transportatori, cât şi pentru producătorii de camioane din Europa.

Reprezentanţii MAN susţin că nu se pune problema dacă se va trece la transport electric în curând sau nu, ci că mai degrabă important este cât de repede transportatorii se vor obişnui cu acest mode de operare.

Puteţi urmări discuţia cu cei doi oficiali MAN la linkul de mai jos.

Articole similare

Ad