Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Oscar Downstream, focus pe parteneriatele pe termen lung

Oscar Downstream a reușit, în ciuda pandemiei, să mențină lanțul de aprovizionare la un nivel constant, fără a înregistra fluctuații în furnizarea de carburant, și, în același timp, să-și crească numărul de contracte și volumele de vânzări.

În 2020 nu au fost noutăți pe gama de produse, însa s-a optimizat activitatea, astfel încât clienții B2B să aibă costuri cât mai mici cu achiziția de carburant. În plus, au fost acordate termene de plată extinse celor care au întâmpinat dificultăți în ceea ce privește „cash-flow”-ul.

Oferta Oscar este adaptată la politica de achiziție a carburantului specifică activității fiecărei companii: cardul de flotă Oscar pentru operațiuni cu rute diverse, fără întoarcere la garaj, și stațiile de incintă Oscar, pentru organizarea pe rute fixe, cu revenire periodică la garaj. Încă din 2016 a fost implementată varianta contactless pentru cardurile de flotă, ce oferă un grad înalt de securitate la clonare sau copiere. Cele două tipuri de carduri, Oscar Energy (cu funcție de creditare) și Oscar Easy (card de debit, preplătit) vin la pachet cu acces în aplicația de Fleet Management, oferind clienților informații în timp real și o monitorizare atentă a alimentărilor efectuate.

În prezent, în rețeaua Oscar sunt acceptate și carduri internaționale de alimentare, respectiv DKV, AS24, EW și UTA. În acest context, pentru 2021 nu se intenționează extinderea ser-viciilor de acceptanță pentru alte carduri de carburant, apreciază reprezentanții companiei.

Rețeaua Oscar are în prezent 80 de stații: 49 de benzinării în franciză, sub brandul RO, și 31 de stații proprii B2B, DIESELpoint Access. Deși în prezent Oscar are o activitate predominantă pe zona B2B, în cadrul strategiei generale de dezvoltare pune accent în zona de retail pe politicile de decarbonizare și pe satisfacerea nevoilor de alimentare alternative, cum ar fi punctele de încărcare electrică.

Articole similare