Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Parteneriat pentru optimizare!

In depozitele DSV Solutions se gaseste marfa mai multor producatori si distribuitori de bauturi, si nu numai, care astfel au reusit sa isi eficientizeze livrarile catre magazine. Provocarea operatorului logistic vine, insa, din modul in care reuseste sa le optimizeze, avand in vedere ca fiecare client isi stabileste zile sau ore diferite de livrare a marfii. Iar odata stabilite, de cele mai multe ori, nu mai pot fi schimbate.

DSV are in depozit marfuri ale unor companii concurente, care, beneficiaza in acest mod de preturi mai bune si de termene de livrare mai scurte. Compania ofera servicii de depozitare, manipulare, distributie si servicii cu valoare adaugata pentru majoritatea producatorilor de bere cunoscuti din Romania, cum ar fi Ursus, Heineken sau Bergenbier. Tot din domeniul bauturilor, DSV mai lucreaza cu Rauch, Carpatina, PPD, Pernod Ricard, Alexandrion, Hallewood pentru servicii de depozitare, distributie sau transport international.
 

 „In logistica, conteaza foarte mult ce volume ai de transportat. Cu cat volumele sunt mai mari, cu atat poti sa optimizezi mai bine transportul si sa oferi preturi mai bune. Pentru majoritatea clientilor nu conteaza daca si concurentul sau este in acelasi depozit. Sunt constienti ca acest lucru inseamna experienta in acel domeniu si optimizare de costuri.“ a spus Sergiu Iordache, directorul DSV Solutions.
Fiecare client are alocat in depozit un loc bine delimitat fata de concurentul sau, personalul este bine instruit cu privire la confidentialitatea informatiilor si toate clauzele din contract sunt respectate. In plus compania aplica proceduri interne specifice, si modul de lucru in depozit este permanent auditat.

Program diferit de livrare
Una dintre cele mai mari provocari apare atunci cand livrarile catre magazinele mari sunt programate la ore sau chiar in zile diferite. Programul de receptie al retailerilor este foarte clar stabilit si rar accepta modificari.
„Incercam sa negociem cu magazinele mari si sa le facem sa inteleaga ca toata lumea ar avea de castigat daca incercam sa optimizam timpii de livrare. Deja ne luptam cu o infrastructura proasta, de ce sa nu incercam sa eficientizam alte procese? Daca poti sa livrezi toata marfa cu un singur camion, de ce sa o faci cu doua masini mai mici?“
DSV are in depozit marfa de la numerosi clienti din diferite domenii si isi poate imbunatati timpii de livrare si cu alte tipuri de produse. „Noi suntem norocosi ca putem combina marfa: de exemplu, cauciucuri cu bere si cu televizoare. In astfel de livrari se poate optimiza ziua de livrare, chiar daca orele sunt diferite.“
DSV lucreaza si cu soferi cu experienta, care au o experienta in a livra la marile magazine, cunosc procedura de lucru a acestora si, astfel, reusesc sa isi reduca considerabil timpii de asteptare.
Consumul de bauturi difera de la produs la produs si in functie de sezon. „Vara avem mai multe provocari: numarul livrarilor de bere si sucuri creste, este perioada concediilor si pentru multe …

Articole similare

Ad