Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad

PE discuta introducerea tahografului inteligent la vanuri de pana in 2,4 t

Abia cand Pachetul Mobilitate este in Trilog, Parlamentul European a inceput sa se intereseze daca ce s-a votat in aprilie e viabil. Desi mai toti specialistii au sustinut ca modificarile la accesul la profesie in ceea ce priveste operatorii de transport expres vor viza doar o licentiere de forma, o inregistrare a firmelor de profil intr-un registru european, iata ca PE a inceput sa consulte alte institutii, cu intentia de a extinde introducerea obligatorie a tahografului inteligent la vanurile cu MTMA de 2,4 t pentru transportul international de marfa.

Desi saluta introducerea tahografului inteligent la camioane, asociatia produ­catorilor si comerciantilor de vehicule din Marea Britanie atrage atentia ca pentru vanuri e nevoie de modificari ale designului cutiei de viteze si caroseriei, ca sa nu mai vorbim de impactul financiar si de organizare asupra operatorilor si institutiilor responsabile cu omologarea, calibrarea si controlul acestora.

Articole similare