Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Performante superioare si o mai buna protectie a mediului

Luna trecuta, Federal-Mogul a anuntat extinderea gamei de placute de frana fara cupru si cu nivel redus de cupru Ferodo® Eco-Friction®, noua abordare comerciala Ferodo® Eco-Friction® pentru prima echipare si aftermarket, precum si lansarea gamei Jurid Evo-Kit si a unor noi materiale de asistenta tehnica de la Jurid – producator pe care, reamintim, Federal-Mogul l-a preluat in 2014.

Federal-Mogul are 99 de fabrici la nivel global si 24 de centre de distributie in 34 de tari din lume si ofera o gama extinsa de produse, inclusiv pentru vehicule comerciale.
 

Din 2014, de cand a achizitionat Jurid – a carui prezenta pe segmentul utilitarelor este o parte importanta a ADN-ului sau, asa cum remarca Tudor Armasu, marketing manager Federal-Mogul pentru franare pentru regiunea EMEA – portofoliul s-a imbogatit si mai mult. In prezent, Jurid si Ferodo acopera 42% din producatorii auto europeni, prezenta lor combinata ca prima echipare cuprinzand toate marcile importante de pe continent.

Vehiculele comerciale, in ADN-ul Jurid
Jurid va fi pozitionat pe piata ca un specialist in componente de franare care ofera placute de frana, gama de nisa White (componente ceramice cu emisii foarte scazute de praf, care mentin jantele curate si sunt si foarte silentioase, fiind concepute pentru vehicule premium), discuri de frane, saboti si kituri de saboti si lichid de frana ca produs auxiliar care nu a existat pana acum in gama sa. Placutele de frana vin mai nou de la fabricile companiei, ceea ce reprezinta o modificare fata de strategia Jurid de dinainte de 2014, deoarece in ultimul an s-a facut un efort sustinut pentru a muta productia in Europa: Anglia, Germania, Cehia si Romania (Ploiesti).
Placutele de frana pentru camioane se remarca prin sistemul de prindere prin sudura (singurul de acest fel de pe piata, care asigura o fixare foarte buna a etrierului de frana), insertiile de pe suprafata de frictiune (care au rolul de a asigura un coeficient de franare maxim inca de la prima frana, ceea ce pentru camioane este o specificatie importanta de siguranta) si patentul Jurid care reprezinta prelucrarea formei placutei pentru ca materialul de frictiune sa adere perfect la ea si sa asigure o franare cat mai eficienta.
Numarul de repere pentru camioane nu e asa mare ca la vehicule usoare – circa 870 – dar e suficient pentru o acoperire de piata de peste 96%, similara, pentru zona EMEA, celei de la autoturisme. Unul dintre modelele de camioane din Europa care este astfel echipat din fabrica este MB Actros.
Tot pentru vehicule comerciale sunt si garniturile de frana care se monteaza pe sabotii de pe camioane. Aici este vorba de 530 de repere, care acopera circa 96% din piata.
Iar pentru a usura munca mecanicilor si a-i ajuta sa fie cat mai bine informati in curand va fi disponibil un suport tehnic ce include catalog tiparit, fise de produse si diagrame de defecte.
La inceputul toamnei Jurid a introdus o noua linie de produse pentru a furniza clientilor sai o selectie …

Articole similare