Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Peste 700 de participanti, 25 de companii premiate, 55 de parteneri expozanti, 18 vehicule expuse!

Vineri 1 noiembrie a avut loc cea de a zecea Gala de premiere a celor mai eficienti operatori de transport si logistica din Romania organizata de revista Tranzit. Evenimentul a fost precedat de o conferinta de jumatate de zi, in care participantii au putut afla de la eurodeputatii Gheorghe Falca (PNL), Marian Jean Marinescu (PNL) si Clotilde Armand (USR) care este evolutia in Trialog a mult-urmaritului Pachet Mobilitate, iar de la Cristian Nevzoreanu (Dacia si ACAROM), Szente Szabolcs (Hirschman Automotive), Adrian Crizbasianu (DB Schenker) si Dan Artenii (GEFCO) daca industria automotive din Romania, cat si cea din Europa intra sau nu in recesiune si cum se pregateste logistica automotive de digitalizare.

Atentia publicului a fost captata si de dezbaterea focusata pe termenele de plata si influenta prelungirii tot mai mare a acestora in balanta contabila a oricarei firme de transport, care a beneficiat de impartasirea datelor Vio Transgrup, prezentate de Viorel Angelescu, in prezenta a cinci consultanti de transport , financiari si in asigurari: Decebal Popescu (Transport Academy), Eduard Burghelia (Confidas), Adina China (Instant Factoring), Alin Dicu (ASKO Assekuranz) si Razvan Sofalca (Otto Broker).
Discutiile au durat mai bine de cinci ore, cele mai importante idei fiind prezentate in paginile ce urmeaza.
Seara a continuat cu doua concerte de zile mari: Elena Ionescu si trupa de percutie SuperChill a incalzit atmosfera, dupa care Mihai Margineanu si bandul lui au recompensat din plin publicul cald care a cantat si dansat tot concertul cu artisii. Corzile rupte ale viorii pe „Balada” lui Ciprian Porumbescu si betele rupte ale tobosarului spun totul despre dedicatia artistilor, a caror prestatie nu va fi uitata prea curand de participantii celei de a zecea Gale Tranzit.
Multumim tuturor celor care au facut din Gala Tranzit 2019 un eveniment de succes, atat vorbitorilor, cat si partenerilor nostri, care si-au pus la bataie resursele financiare si ideile de marketing pentru a-i surprinde pe participanti.

Articole similare