Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Peugeot începe livrările e-Expert Hydrogen până la finalul anului

Silențios, fără emisii de CO2 și fără niciun compromis în materie de performanță, noul Peugeot e-Expert Hydrogen reprezintă o soluție suplimentară de mobilitate ce răspunde nevoilor companiilor de distribuție și ale comunităților urbane preocupate de calitatea vieții locuitorilor lor.

Asociind propulsia electrică cu posibilitatea de a realimenta cu hidrogen în doar 3 minute, pentru o autonomie de peste 400 km WLTP (valoare în curs de omologare), tehnologia cu pile de combustie pe bază de hidrogen este răspunsul la nevoile și utilizările specifice ale profesioniștilor, ceea ce garantează o mai mare libertate în desfășurarea activităților acestora.

Tehnologia cu pile de combustie ce produce energia necesară pentru propulsia vehiculului, grație hidrogenului prezent în rezervor, oferă o autonomie mai mare, ceea ce este esențial ținând cont de faptul că majoritatea vanurilor compacte operează în zone suburbane și în centre urbane dens populate, unde nevoia de soluții cu zero emisii devine tot mai stringentă.

Peugeot e-Expert Hydrogen este conceput pe baza unei soluții „mid-power plug-in hydrogen fuel cell electric”, ce combină avantajele oferite de hidrogen, tehnologia bateriilor și de tracțiunea electrică.

Bateria de înaltă tensiune Li-ion reîncărcabilă, cu o capacitate de 10,5 kWh, ce poate fi reîncărcată la rețeaua electrică și care alimentează motorul electric în anumite faze de rulare.

Sunt 2 versiuni de lungime disponibile (Standard și Lung), ce oferă un volum de încărcare identic cu cel oferit de versiunile diesel sau alimentate de o baterie electrică – până la 6.1m³. Sarcina utilă ajunge până la 1.100 kg, cu o capacitate de remorcare de până la 1000 kg.

Noul Peugeot e-Expert Hydrogen va fi oferit mai întâi clienților de pe piețele din Franța și Germania, primele unități fiind livrate la sfârșitul anului 2021. Acesta va fi produs în Franța, la Valenciennes, și transformat apoi la centrul de inginerie al grupului Stellantis din Rüsselsheim, Germania.

Articole similare

Ad