Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata de curierat poate beneficia de oportunitatile nou aparute

Piata de curierat din Romania si-a continuat ritmul obisnuit orientat spre crestere, cu cateva varfuri la final de martie si inceput de aprilie, exact perioada in care Romania a intrat in stare de urgenta, potrivit jucatorilor chestionati de Tranzit/Logistica. Faptul ca s-a aflat de partea castigatoare a baricadei a crescut si mai mult gradul de profesionalizare a industriei, companiile fiind nevoite sa gaseasca solutii pentru a-si eficientiza operatiunile, concomitent cu cresterea de volume generata de pandemia Covid-19. Asta a presupus noi investitii in tehnologizare si strategii in privinta atragerii si mentinerii fortei de munca necesare.
Activitatea curenta a celei mai mari companii de pe piata locala, FAN Courier, a avut o dinamica diferita in cele doua luni la care facem referire, martie si aprilie. Dupa cum afirma CCO-ul Cornel Morcov, „dupa o contractie de 10-15%, generata de confuzia generala aparuta odata cu instituirea starii de urgenta la mijlocul lui martie, aprilie a insemnat o revenire puternica pe crestere, astfel ca expeditiile au crescut in medie cu 30% fata de aceeasi luna a anului trecut”. Tipurile de produse transportate de curierii companiei in aceasta perioada au variat. Daca in prima parte, imediat dupa instituirea starii de urgenta, au fost la mare cautare produsele de igiena, bunurile de larg consum si produsele alimentare, incepand din aprilie si in preajma Sarbatorilor de Paste cererea s-a echilibrat pe toate tipurile de produse pe care compania le transporta in mod normal (fashion, IT&C etc.). Din punct de vedere operational, compania a operat pe scenariile de varf de sezon (Black Friday – Sarbatori de iarna). Traficul rutier redus a ajutat curierii sa livreze mai multe colete intr-un timp mai scurt, transformand perioada starii de urgenta intr-un nou Black Friday, „astfel ca suntem cu 10% peste rezultatele ultimei campanii mari de discountare din 2019”. De asemenea, la imbunatatirea performantei/angajat a contribuit si scaderea medie a greutatii coletelor, potrivit afirmatiilor lui Cornel Morcov. „Am implementat protocoale de securitate si sanatate noi care ne-au ajutat sa traversam fara incidente aceasta perioada. Clientii au apreciat eforturile noastre si au primit pozitiv semnalele transmise prin campania www.nuneoprim.ro, ajutand la protejarea reciproca.”

Articole similare

Ad
Ad