Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata romaneasca de semiremorci a scazut cu o treime fata de 2019. Basculantele aproape bat prelatele.

In primele trei luni din 2020 au fost inmatriculate pentru prima data in Romania, conform datelor de la DRPICV, 544 de semiremorci noi si 1.713 rulate, iar 2.906 au fost reinmatriculate, fata de 907, 1.495, respectiv 2.739 in perioada similara din 2019. Iar conform calculelor noastre, care includ la categoria semiremorcilor noi si pe cele care in statistici apar ca fiind rulate la prima inmatriculare, dar au data primei inmatriculari cu cel mult sase luni mai devreme de data inmatricularii in Romania, este vorba de 687 de semiremorci noi, fata de 1.029 in primul trimestru din 2019.
Lider de piata este Schmitz Cargobull, cu 242 de semiremorci noi (117 basculante, 101 prelate, 13 cu temperatura controlata, 10 furgoane si 1 cu obloane rabatabile), fata de 403 in primul trimestru din 2019, urmat de Krone, cu 109 (85 de prelate, 17 cu temperatura controlata, 4 pentru transport de containere, 2 furgoane si 1 cu obloane rabatabile), fata de 267, si Wielton, cu 67 (61 de basculante, 3 suprastructuri deschise si 3 cu podea coborata), de aceasta data in crestere fata de cele 36 din primul trimestru al anului trecut.
Clasamentul continua cu Kässbohrer (52, de asemenea in crestere fata de cele 35 din 2019), Schwarzmüller (50/46), Kögel (31/69), Mega (29 /19), Berger (16/43) si Meiller (10).
Mai putin de 10 semiremorci au vandut Spitzer (8), Asam (7), Magyar (5), OMEPS (5/4), Benalu, Bodex, Eurobody si Max Trailer (cate 4), D-TEC, Sommer, Stas, Zaslaw (cate 3), Alim, Ardor, Doll, Faymonville, FGM, Lohr, OKT Trailer, Pavic si Trneka (2) si Fliegl, Gervasi, Gofa, Juziade, Kempf, Langendorf, Legras, Nooteboom, Nursan si Ozgul (cate 1).

Articole similare

Ad