Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Planurile PENNY: 20-25 de magazine anual si un nou centru logistic

PENNY Market a inregistrat o cifra de afaceri de 3,96 miliarde lei in 2019, in crestere cu 15% fata de anul fiscal precedent, anunta compania intr-un comunicat remis Tranzit. In tot acest interval de timp, peste doua milioane clienti au vizitat cele 256 de magazine deschise pana la finalul anului 2019 in Romania.

Grupul a investit in 2019 peste 280 milioane lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine pentru a le putea oferi romanilor o experienta unica la cumparaturi. De asemenea, contributia PENNY Market la bugetul de stat al Romaniei in 2019 a fost de peste 194 milioane lei, iar profitul net inregistrat de companie a fost de 55,15 milioane lei, in crestere cu 53% fata de 2018. „In 2019, am continuat sa ne extindem si am avut rezultate foarte bune la nivel de business. Piata din Romania este in continuare favorabila expansiunii, atat in directia dezvoltarii retelei noastre de magazine, cat si pentru construirea celui de-al patrulea centru logistic. Am inceput noul an cu provocari nemaiintalnite anterior, dar intreaga echipa PENNY Market a dat dovada de rezilienta, responsabilitate si curaj si am trecut cu bine de ceea ce speram noi sa fie cele mai grele luni ale acestui an. Ne uitam cu optimism la lunile ramase din 2020 si ne dorim sa ne atingem obiectivul de expansiune, sa cream noi locuri de munca si sa deservim cat mai multi clienti multumiti”, a declarat Daniel Gross, Director General PENNY Market. 
 
Planul de expansiune al retailer-ului pentru urmatoarea perioada vizeaza deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel incat, in 2025, reteaua sa ajunga la 400 de spatii deschise. Investitiile din urmatorii ani includ si deschiderea celui de-al patrulea centru logistic in regiunea Oltenia, precum si lucrari de modernizare si eficientizare a intregii retele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, in urmatorii sase ani, se ridica la peste doua miliarde de lei.
 
Cu o strategie clara de sustinere a angajatilor, PENNY Market a implementat un program de crestere a venitului minim net disponibil pentru cei care isi desfasoara activitatea in magazine si in cele trei centre logistice din tara. Incepand cu 1 aprilie 2020, venitul minim net de intrare in companie a crescut la 2.100 de lei, ce include si bonurile de masa. Tot in 2019, echipa s-a extins cu 340 de noi colegi, numarul total ajungand la 4.840 de angajati.
 
Compania a intrat pe piata din Romania din anul 2005, avand o politica de achizitii axata pe sortimente de la producatori regionali si colaborari cu producatori locali. In prezent, in efortul de a contribui la dezvoltarea sectorului agroalimentar si sustinerea economiei romanesti, 80% dintre furnizori provin din Romania.

Articole similare

Ad