Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Portul Holyhead nu este pregatit pentru un Brexit fara acord

Cel de-al doilea port ro-ro al Marii Britanii, Holyhead, nu este deloc pregatit pentru un Brexit fara acord si ii lipseste infrastructura necesara pentru a evita blocarea camioanelor la granita dintre UK si Irlanda, potrivit Gwynedd Shipping.
Andrew Kinsella, managing director Gwynedd Shipping, a declarat ca infrastructura necesara pentru a evita cozile de camioane pe A55 nu exista si nici nu va fi gata la timp.

Stena Line Ports, compania care administreaza portul Holyhead, pretinde ca a luat toate masurile necesare pentru a se pregati de un Brexit fara acord. Intre timp, guvernul galez a declarat ca, in cazul unui Brexit fara acord, este posibil sa existe intarzieri la vama, dar exista si planuri de urgenta pentru a reduce perturbarea.
Gwynedd Shipping, compania care transbordeaza circa 100 de remorci intre Holyhead si Irlanda – aproximativ 50% din business – a spus ca pentru a face fata intarzierilor preconizate in vama in cazul unui Brexit dur va avea nevoie de spatiu suplimentar pentru a parca vehiculele in portul Holyhead. Totusi, portul galez se afla in mijlocul orasului Holyhead, ceea ce inseamna ca exista putin spatiu pentru extindere.
Potrivit lui Andrew Kinsella, in momentul de fata nu exista spatiu pentru volumul de camioane preconizat sa astepte in port. Capacitatea este de 600 de camioane, dar nu este suficienta.

Articole similare

Ad