Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad

Pregatit pentru noi reglementari

Iesind in intampinarea faptului ca, de la 1 aprilie 2016, Belgia va implementa un nou sistem de taxare pe autostrazi, care vizeaza vehiculele cu masa maxim autorizata de peste 3,5 t, ce vor trebui echipate cu cutie de taxare electronica la bord, VDO a lansat in cadrul Solutrans site-ul www.vdo-services.com pentru achizitii si consultanta online. In cadrul targului, o alta divizie a Continental, ContiTech, a anuntat extinderea gamei de suspensii pneumatice pentru piata de inlocuire a vehiculelor comerciale, prin adaugarea de 18 noi tipuri.
 

Portofoliul Continental de la Solutrans a cuprins produse si servicii variate, intre care tahografe digitale si servicii de management al flotei, pornind de la solutii wireless de transfer de date, la solutii profesionale de management. De asemenea, a fost adusa in atentie si noua solutie VDO Fleet, care insoteste managerii in procesele operationale si intareste relatiile cu clientii, maximizeaza profitabilitatea si creste productivitatea, contribuind in acelasi timp si la securitatea flotei.
Cu cele cinci divizii (Chassis&Safety, Interior, Powertrain, Tires si Conti Tech), Continental a realizat, in 2014, o cifra de afaceri de 34,5 miliarde de euro, cu 208.000 de angajati, in 53 de tari.

Amenda de 1.000 de euro pentru lipsa OBU
Managerii de flote au la dispozitie mai putin de cinci luni pentru a se dota cu noul sistem care inlocuieste Eurovinieta, pentru a se conforma noilor prevederi impuse de Belgia. In caz contrar, se considera ca soferii savarsesc o infractiune, devenind pasibili de amenda de 1.000 de euro, cu plata pe loc.
Bazandu-se pe tehnologia prin satelit, inregistrarea fiecarui kilometru parcurs de camion, care sa permita introducerea taxarii/km, se face prin intermediul unei cutii (OBU), comercializate de firma Satellic, mandatata de Viapass ca responsabil pentru controlul interregional.
Instalarea cutiei de taxare electronica se recomanda in special pentru transportul de marfuri periculoase ADR/ATEX. Este esential ca aceasta cutie electronica sa fie conectata direct la reteaua electrica a vehiculului, insa, in cazul in care OBU nu functioneaza sau nu este conectata, contravenientii sunt pasibili de o amenda de minimum 500 de euro, plus obligativitatea intrarii in conformitate in termen de trei ore.
Pentru realizarea unei instalari conforme, VDO recomanda, dupa obtinerea cutiei de la Satellic, conectarea clientilor la www.vdo-services.com. Acestia aleg apoi unul din cele 100 de centre de instalare recomandate in intreaga Europa, care sa le monteze cutia fixa. Plata celor 149 de euro se face online. Ultimul pas presupune stabilirea unei intalniri la centrul de instalare recomandat de VDO, unde este necesar si bonul de instalare imprimat. In cele din urma, cutia este instalata rapid in vehicul, in mod fix. Site-ul VDO este disponibil in Belgia si Franta, dar va fi lansat in curand si in Germania, Olanda, Italia, Spania, Austria si Marea Britanie.

ContiTech si-a extins gama de suspensii pneumatice
ContiTech Air Spring Systems si-a extins portofoliul pentru piata de inlocuire a vehiculelor comerciale, prin adaugarea a 18 noi tipuri de suspensii pneumatice. Acestea includ arcuri pneumatice cu greutate redusa, special dezvoltate pentru cea mai noua generatie de Mercedes Actros. ContiTech, producator de echipamente originale pentru aceste modele populare, poate oferi acum si tipuri de arcuri pneumatice compatibile, in cali- tate de OEM, pe piata de inlocuire.
Pe langa principalul model, 6122 N, acum sunt disponibile si alte variante pentru toate vehiculele Actros standard. Insa ceea ce face ca aceasta familie de arcuri pneumatice sa fie speciala sunt pistoanele din plastic patentate, cu greutate redusa. Comparativ cu utilizarea componentelor din otel, greutatea vehiculului poate fi redusa cu 12 kg/axa. Astfel, pe langa potentiala economie de combustibil si reducerea emisiilor de CO2 corespunzatoare, greutatea redusa permite o crestere a sarcinii utile. Volumul intern al pistonului poate fi, de asemenea, utilizat in intregime, datorita unui proces nou de fabricatie, special, care mareste considerabil confortul suspensiei pneumatice.
Noile arcuri pneumatice sunt de asemenea listate in catalogul de produse ContiTech Air Spring Systems 2016/2017. Pentru prima data, codurile QR si GTIN au fost folosite in publicatie, iar potentialii clienti le pot utiliza, acestea putand fi gasite si pe etichetele produselor, pentru a vedea digital toate informatiile disponibile pentru fiecare produs.
Noul catalog ContiTech contine si o lista detaliata a tuturor kiturilor de montaj, complete, care contin suruburile si piulitele necesare montarii fiecarui tip de arcuri.

Articole similare

Ad