Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pregatit pentru tulburarile de pe piata si pentru camioanele viitorului

Renault Trucks a vandut anul trecut 54.098 de camioane noi – din care 24.621 in Franta, 24.544 in celelalte tari din Europa si 4.933 in afara Europei – cu 1.000 mai putine decat in 2018 (adica o scadere de 1%), dar si-a mentinut cota din Europa la 8,5% pe segmentul autovehiculelor de peste 6 t greutate totala, in conditiile in care intreaga piata a scazut. Rezultate superioare celor din 2018 s-au inregistrat insa in ceea ce priveste vanzarile de autovehicule rulate – cu 9.442 de unitati, in crestere cu aproximativ 1.000 (11%) fata de 2018 – si vanzarile de piese de schimb, care au fost cu 3% mai mari, desi kilometrajul mediu parcurs de vehiculele comerciale grele in 2019 a fost mai mic cu 6% decat in anul anterior. Iar pentru a se pregati in vederea transformarilor pe care aceasta industrie le va suferi in urmatorii ani se acorda o importanta egala tuturor segmentelor de activitate: electromobilitate, vanzare de vehicule noi si second-hand, service, piese de schimb. 
 
Bruno Blin, presedintele Renault Trucks, considera ca vanzarile de camioane noi din 2019 sunt la un nivel „destul de bun“ in contextul contrastelor si turbulentelor care au caracterizat piata europeana de anul trecut: primele luni au fost bune si producatorul francez a avut vanzari cu 15% mai mari decat in 2018 dupa un semestru, dar cu 18% mai mici in al doilea. Compania a avut o cota cu 1,7% mai mica la gama medie si grea, unde a vandut 35.950 de unitati, dar foarte stabila pe segmentul usor, cu 18.148 de unitati. 

Articole similare