Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Primaria Fagaras vrea bariera pentru tiruri sau program de tranzit de doua ore

Fagarasul are nevoie de o centura ocolitoare, iar demersurile in acest sens au fost demarate de mai multi ani, insa, s-au soldat de fiecare data cu un esec. Si in Comisia de Transporturi de saptamana aceasta, de la Camera Deputatilor, s-a facut un nou demers pentru finantarea centurii ocolitoare a municipiului Fagaras, dupa ce la inceputul anului, CNADNR sustinea ca va fi finantata amenajarea centurii. Guvernantii au anuntat oficial ca aceasta investitie nu se va mai finanta.
 

Potrivit presei locale, autoritatile locale din Fagaras sunt acum hotarate sa gaseasca o solutie pe plan local si pentru inceput ia masuri pentru restrictionarea accesului masinilor de mare tonaj prin centrul orasului, mai ales ca din aceasta cauza soseaua s-a degradat tot mai mult de la un an la altul.
„Am gandit o solutie de restrictionare a traficului si vom face o dezbatere publica, timp de 30 de zile, dupa care vom aproba o hotarare de Consiliu Local in acest sens. Ne gandim la doua variante, fie vom monta bariere la intrarea in oras, iar camioanele vor urma sa plateasca o taxa, fie le restrictionam accesul si le permitem sa circule doar intre orele 22.00 – 00.00, astfel ca sa evitam accidentele, fiindca am avut chiar si saptamana trecuta un incident grav, in urma caruia o fetita a murit”, a spus primarul Sorin Manduc, citat de Bizbrasov.ro.
Sectorul din DN 1 care traverseaza Fagarasul are nevoie de reparatii capitale, in 2004, cheltuindu-se 56 de miliarde de lei vechi pentru repararea sa, insa traficul greu a distrus cu timpul covorul asfaltic.
In prezent, exista o ruta ocolitoare de patru kilometri, prin nordul municipiului, un proiect inceput in 1998 de Ministerul Transporturilor care a fost abandonat, tinand cont ca in realitate este un drum de pamant care este impracticabil.

Articole similare

Ad