Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pro sau contra limitarii varstei vehiculelor

90,7% dintre managerii prezenti la conferinta Tranzit declara ca achizitioneaza autovehicule regulat, pentru a asigura o functionare permanenta a flotei, iar restul, numai inainte de a participa la licitatii, pentru a-si creste sansele.
Dintre cele mai importante trei criterii de care se tine cont la achizitia de autovehicule, 76,1% dintre respondenti au mentionat pretul, cate 60,1%, costul total de exploatare si marca, 33,3%, oferta atractiva de service, iar 19,1%, relatia buna cu vanzatorul/dealerul/service-ul.

In ceea ce priveste limitarea la 10 ani a varstei vehiculelor folosite in curse regulate, parerile sunt impartite in mod egal. Cei care sunt pentru cred ca astfel se ofera siguranta, calitate si un transport civilizat, ca interesul pentru intretinere ar creste, ajutand la amortizare, si ca nu s-ar mai intampla ca unele firme sa castige licitatii cu vechituri. Iar cei care nu doresc limitarea varstei aduc ca argumente faptul ca un autocar de 10 ani, marca buna, e mult mai sigur decat multe autocare noi, ca starea tehnica depinde si de calitatea serviceurilor si de pregatirea soferilor, sau ca exista autovehicule de trei ani care au mai multi kilometri la bord decat unele de 10 ani.

Articole similare