Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Profit mai mare în 2019 pentru mulți dintre transportatorii de top

39 de firme de transport din România au avut în 2019 un profit mai mare de un milion de euro, în creștere față de 2018, când au fost doar 32 de astfel de firme. Dintre acestea, primele 20 au avut în total 55.021.256 de euro, mai mult decât în 2018, când era vorba de 47.154.015 euro, și mai mult și decât primele 20 cele mai profitabile firme din 2018, care au avut 51.623.959.

Dintre firmele aflate în Top 20 în funcție de profit, șase au avut un profit mai mic decât în 2018 (în 2018 nouă au avut un profit mai mic decât în 2017), cu diferențe cuprinse între 191.684 de euro (Agexim Spedition) și 661.857 de euro (Fartud), iar creșterea celorlalte a fost cuprinsă între 197.921 de euro (Port Trans) și 2.236.881 de euro (Romstyl Impex). Creșteri de peste un milion de euro au mai înregistrat Binar Speed Exclusive și European Logistics.

Interesantă este diferența dintre numărul de angajați al celor mai profitabili operatori: în top din acest punct de vedere este Internațional Alexander, cu 946 de angajați în 2019, urmat de Skiptrans, cu 842 – care arată care sunt companiile cu camioane și șoferi proprii – și la mare distanță de Romstyl Impex (441), Ravitex (420) și Agexim (359) – care fie fac profit și din alte activități, care nu necesită mulți șoferi, nai ales expediții, în cazul ultimelor două companii, iar la polul opus se află Titanic Grup (120 de angajați), Eugen Trans (99), Royal Trans (97), Port Trans (81) și Aguaki Trans (72), angrenate în alte activități decât transportul tradițional.

Pe primul loc în topul celor mai profitabile firme de transport din România a fost și în 2019 Transpeco Logistics&Distribution, cu 7.197.736 de euro, în creștere față de cei 6.760.778 de euro din 2018. Și ocupanta locului al doilea este neschimbată, Euro Fleet Transports, cu 4.838.380 de euro, în scădere însă față de cei 5.278.143 de euro din 2018. Internațional Alexander urcă de pe locul al patrulea pe al treilea, cu o creștere de la 3.506.251 la 4.001.160 de euro. Următoarele poziții sunt ocupate de Skiptrans (pe a 7-a în 2018), cu o creștere de la 2.932.221 la 3.413.984 de euro, Romstyl Impex, prima intrare nouă în Top 20 din 2019, datorită unei creșteri de la 1.071.604 la 3.308.485 de euro, Aguaki Trans (pe locul al 8-lea în 2018), cu o creștere de la 2.690.151 la 3.208.344 de euro, Binar Speed Exclusive, cu o altă creștere semnificativă, de la 1.519.483 la 3.090.585 de euro, care i-a permis să urce mai multe poziții, de pe a 15-a în 2018 pe a 7-a, Eugen Trans, care în 2018 a fost pe locul al 5-lea, iar acum este pe al 8-lea, după o scădere de la 3.160.683 la 3.037.081 de euro, Dianthus Company, cu 2.932.093 de euro, în scădere față de cei 3.509.463 de euro din 2018, când ocupa a 3-a poziție, și Fartud, cu 2.318.585 de euro, în scădere față de cei 2.980.443 de euro din 2018, când ocupa a 6-a poziție.

Trebuie remarcat că din TOP 10 firme cu cod CAEN 4941 ordonate după profitul obținut în 2019, jumătate sunt “partial” transportatori, avand si alte activitati specializate, precum distributia de produse petroliere, organizare logistica pentru extractie petroliera sau constructii.

Articole similare

Ad