Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Remorca Powermax, un adevarat succes

Dupa lansarea la Bauma, in aprilie, Powermax a trecut prin mai multe programe si teste, atat la nivel intern, cat si extern.
Remorca si-a dovedit performantele cu ocazia unui transport agabaritic realizat de Courcelle, o companie franceza specializata in transporturi speciale. Actiunea a avut loc in octombrie si s-au folosit module Faymonville S si Powermax. Aceasta a presupus transportul unui transformator de 130 t, 8,2 m lungime, 3,2 m latime si 3,9 m inaltime, pe o distanta de 130 km. Din cauza inaltimii si a limitarii de 13 t pe axa, distanta a fost parcursa folosind o combinatie modulara cu platforma joasa.
 

Apoi, a fost folosita o remorca Powermax cu trei axe ca remorca cu propulsie proprie. In combinatie cu un modul de tip S cu patru axe, transformatorul a fost dus in incinta statiei electrice.
Principalul avantaj al acestui tip de remorca este posibilitatea de a fi folosita ca remorca normala sau cu propulsie proprie. Datorita noii axe motorizate, ea poate fi folosita si pe drumurile publice.
Mai mult, Powermax poate fi cuplata la orice sistem modular Faymonville, dar si la 70% din sistemele modulare ale altor producatori.
Axele motorizate sunt alimentate de o unitate formata in principal dintr-un motor diesel si o pompa hidraulica.

Articole similare

Ad