Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault deschide comenzile pentru noul Master cu o aerodinamică excelentă pentru consumuri scăzute şi autonomie maximă

Prezentat în premieră la Solutrans în noiembrie anul trecut, noul Renault Master a intrat în producţie, primele comenzi urmând să fie livrate în toamna acestui an, inclusive în România.

Cu o nouă arhitectură cu un ampatament mai lung şi console faţă/spate mai scurte şi care asigură un aspect armonios al caroseriei, noul Master are o cabină avansată, cu un post de conducere mutat mai în faţă şi o poziţie de condus mai înaltă, ceea ce permite o vizibilitatea multă mai bună în faţă, graţie parbrizului mai curbat, şi în laterale, ceea ce face condusul mai sigur şi mai confortabil. Spaţiul disponibil pentru marfă este mai capacitiv, noul Master oferind un volum de încărcare mai mare, cuprins între 11 și 22 m3.

În prima fază va fi disponibil modelul cu tracțiune pe față, pentru o gardă la sol mai mică, urmând ca mai târziu să fie disponibilă şi varianta cu tracţiune pe spate.

Conceptul “Aerovan” asigură o rezistență la înaintare (CdA) redusă cu 20%, ceea ce îl face un model cu o eficienţă energetică foarte bună. Noul Master se laudă şi cu cea mai bună lățime de acces în spaţiul destinat mărfii și cea mai mare lungime de încărcare din clasa sa.

Este, de asemenea, singurul vehicul din clasa sa fabricat în Franța. Toate versiunile sunt construite pe aceeași linie de asamblare din Batilly, pentru o mai mare flexibilitate. Producția motoarelor și cutiilor de viteze, precum și asamblarea bateriilor se află, de asemenea, în Franța, la fel ca 84% dintre furnizori.

Noul Master va fi disponibil atât cu motorizare cu ardere internă, cât şi electrică.

Motorul diesel Blue dCi este disponibil în patru variante, toate manuale, de 105, 130, 150 și 170 CP. Toate motorizările au îmbunătățiri semnificative atât în ceea ce privește consumul de combustibil (-1,5 l/100 km în medie), cât și emisiile de CO2 (-39 g/km), menținând furgoneta sub pragul de 200 g/km. O cutie de viteze automată cu 9 trepte, produsă de ZF, va fi disponibilă la sfârșitul anului.

Prețurile încep de la 36.300 Euro (TVA inclus) pentru Furgon Tractiune L2H2 și motorizarea Blue dCi 105

Noul Master este disponibil și într-o versiune E-Tech electrică, cu două opțiuni de baterie, 40 kWh (autonomie urbană) și 87 kWh (autonomie extinsă), satisfăcând orice nevoie datorită autonomiei record de 460 km. Disponibil de la 64.510 Euro (TVA inclus) pentru opțiunea de autonomie urbană și de la 69.270 Euro (TVA inclus) pentru opțiunea de autonomie extinsă, Renault Master Electric va fi disponibil în România până la finalul anului.

Consumul de combustibil rămâne moderat, cu o valoare WLTP de 21 kWh/100 km pentru versiunea echipată cu bateria de 87 kWh, datorită unui sistem inovator de management termic. Prin încărcarea rapidă DC de 130 kW se adaugă 229 km de autonomie în 30 de minute. La bornele în curent alternativ, bateria se încarcă de la 10% la 100% în patru ore la un wallbox AC de 22 kW. În 2024 în România, se va începe preluarea de comenzi pe versiunile cu cutie de viteze manuală furgon tractiune, primele livrări fiind programate pentru luna septembrie. Se va continua completarea gamei pe parcursul anului cu variantele Furgon E-Tech, Furgon Blue dCi cu cutie de viteze automată și Șasiu Cabină. Noul Master poate fi descoperit pe site-ul oficial – https://business.renault.ro/gama-business-master/renault-master.html

Articole similare

Ad